  • Data: 2013-05-17 09:06:51
    Temat: Re: s->tab[i]
    Od: "Zbynio" <...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <m...@o...pl> wrote in message
    news:2b2eefb0-906c-4404-b58d-f29a0422569c@m4g2000vbr
    .googlegroups.com...

> [...]

    No właśnie. Co do panowania nad strukturą to nad nią panuję, bo mam ją po to
    żeby była to taka swoista "lookup table". Le to jedno miejsce nie działa i
    już wczoraj się dziwiłem co jest nie tak, robiłem podwójne inicjowaie
    wskaźników, dla pewności.
    Czy znaczy mam nie przyjmować do wiadomości, że adres struktury to początek
    pierwszego elementu? To jest wtgodne, bo raz rozmawiam ze struktuą, albo
    przez strukturę po elementach

    s->tab1[]
    s->tab2[]....

    a raz traktuję ją jako ciągły obszar jak kawałek ramu liczony od wskaśnika
    ustawionego na początek. Wszędzie mi działa tylko to kopiowanie nie działa.

    Ale jak wpiszę:

    s->tab[i] = ptr[0x98]; czy inny 0x to dane w tab[i] są dobre :-) Te co
    siedzą tam względem ptr. Tak jakby zmiennej nie brał pod uwagę. Zupełnie
    irracjonalna sprawa.