  • 11. Data: 2010-01-19 12:28:01
    Temat: Re: rzuccie okiem na licznik ;)
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Pawel pisze:
    > zinek dnia wtorek 19 styczeń 2010 01:20 w wiadomości
    > <hj2u0v$8ca$1@mx1.internetia.pl> na grupie pl.misc.samochody wygłosił tezę
    > :

    42

    > A czy na tym zdjęciu z kierownicą nie widać czasem przebiegu 301 tys.?

    To taka podpucha, żeby "sprytny" klient był przekonany, że zna
    "prawdziwy" stan licznika. Handlarz trochę spuści z ceny, kupujący
    odjedzie zadowolony... a naprawdę było 600 tys :)

  • 12. Data: 2010-01-19 13:02:43
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Nie przesadzaj. 25kkm rocznie to wcale nie tak mało. Bardzo rozsądny
    > przebieg i jak dla mnie, realny. Wcale nie uważam że jak ktoś kupuje
    > diesla to od razu musi robić 40kkm rocznie i spać w samochodzie.
    > Chociaż, sam kupując kolejne samochody nie patrzę na licznik.

    każdy ocenia w/g siebie, ja prywatnie benzyniakiem robię 30kkm/rok,
    brat

  • 13. Data: 2010-01-19 13:19:15
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    Ja kupilem w marcu 2009 auto i zrobilem juz 50 tys
    Normalna eksploatacja, do sklepu, na miasto , do pracy....
    Generalnie codziennie gdzies jade, wiec nie wiem czy niewykonalne.

  • 14. Data: 2010-01-19 13:55:10
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisal w
    wiadomosci news:hj3v7o$ljc$1@news.onet.pl...
    > Dok?adnie, nawet klimaanlage nie ma :)
    > To juz. moja trójka kombiak z tego samego roku ma wie;cej wyposaz.enia :D
    > bo i zydelki podgrzewane i klimaanlage i szyby elektryczne ;)
    > Pozdrawiam !!
    > PS:
    > Patrza;c na ta; cene; jakbym na swoim rdze; pousuwa? to moge; tez. tyle
    > krzyczec' ??

    Ale to chyba standard ze poprzedni model z koncówki produkcji wychodzi w
    pelnej opcji a pierwszy model nastepnika to golas ;)

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 15. Data: 2010-01-19 14:00:39
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-01-19 08:48, -=Elwood=- pisze:

> [...]
    > diesla to od razu musi robić 40kkm rocznie i spać w samochodzie.
    > Chociaż, sam kupując kolejne samochody nie patrzę na licznik.

    Ja akurat robie jakies 8tys rocznie ;P
    Do pracy, do sklepu i na ferie/wakacje...
    Tak jakos wyszlo.
    od maja 2002 zrobilem 65tys mniej wiecej no i autko niby "niezjechane"
    ale za to rdzewieje bo sie stare juz zrobilo chociaz niesmigane :)
    I teraz bedzie problem ze sprzedaza pewnie bo kto mi uwierzy, ze tak
    malo jezdzilem. Pierwszy wlasciciel zrobil 65tys w 4 lata. Jak 65tys w 9
    lat :)

    --
    jarek

  • 16. Data: 2010-01-19 14:14:24
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    wchpikus pisze:
    > Witam!
    > Ja kupilem w marcu 2009 auto i zrobilem juz 50 tys
    > Normalna eksploatacja, do sklepu, na miasto , do pracy....
    > Generalnie codziennie gdzies jade, wiec nie wiem czy niewykonalne.

    ja w styczniu, i właśnie wczoraj wymieniałem olej po przejechaniu 70tyś
    z groszami, za granicą na bank robią większe przebiegi bo mają lepsze
    drogi.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-01-19 14:29:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Lewis pisze:

    > Ale to chyba standard ze poprzedni model z koncówki produkcji wychodzi w
    > pelnej opcji a pierwszy model nastepnika to golas ;)

    Golf 3 z 1998 to tylko "w kombi" ;)
    Nie wiem w sumie jaki to by? model, pewnie GL, ale ma w std troche; tego
    + jeszcze jeden plus, dok?adane webasto heizung :D
    8 g?os'ników ma, a to to chyba tylko Joker, no i radio Gamme; mia?, a
    wie;kszos'c' w std ma bety ...

    Pozdrawiam !!

  • 18. Data: 2010-01-19 14:41:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <k...@p...pl> wrote in message

    > ja w styczniu, i właśnie wczoraj wymieniałem olej po przejechaniu 70tyś z
    > groszami, za granicą na bank robią większe przebiegi bo mają lepsze drogi.

    Ale tez i lepiej rozwinieta komunikacje miejska i nikt nie zapitala 30km do
    centrum samochodem, tylko wsiada w pociag/metro/autobus i cieszy sie z
    niezakorkowanego buslane'a. Dokladnie rok temu samochod kupilem i
    przejechalem 14500km, glownie do pracy i weekend w gory czasem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-01-19 19:56:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    wchpikus wrote:

    > Ja kupilem w marcu 2009 auto i zrobilem juz 50 tys Normalna
    > eksploatacja, do sklepu, na miasto , do pracy.... Generalnie codziennie
    > gdzies jade, wiec nie wiem czy niewykonalne.

    A Octa TDI z 2003 mojego dziadka nie ma jeszcze 100 tys. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-01-19 21:51:52
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    Ale się licytujecie ile kto rocznie przejedzie.........:)
    A tu chodziło o zwykłych użytkowników a nie o przedstawicieli handlowych
    czy firmy transportowe.....:)
    Ażeby rocznie utłuc 70.000 km trzeba dziennie (365 dni czyli w niedzielę, święta
    wigilie też w drodze:) 191 km przejechać
    Ja, mój sąsiad, szwagier etc, mieścimy się w przedziale 10.000- 15.000 km/rocznie. Ja
    codziennie do pracy 14+14km +
    z żoną na zakupy i we wakacje koło 2000 km. Sąsiad ma bliżej do pracy ale działkę i
    rodzinę w odległości 40 km.-inni podobnie.
    Za to inny sąsiad 185.000 km w półtora roku przejechał, ale on ma działalność i wozi
    surowce i gotowy towar.
    Na taką działalność używa się dostawczaków a nie osobowego nawet z kratką, (która
    jest dla ozdoby i odliczenia VAT'u:)

    pozdrowienia Piotr W.