  • Data: 2010-01-19 21:51:52
    Temat: Re: rzuccie okiem na licznik ;)
    Od: "Piotr W." <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ale się licytujecie ile kto rocznie przejedzie.........:)
    A tu chodziło o zwykłych użytkowników a nie o przedstawicieli handlowych
    czy firmy transportowe.....:)
    Ażeby rocznie utłuc 70.000 km trzeba dziennie (365 dni czyli w niedzielę, święta
    wigilie też w drodze:) 191 km przejechać
    Ja, mój sąsiad, szwagier etc, mieścimy się w przedziale 10.000- 15.000 km/rocznie. Ja
    codziennie do pracy 14+14km +
    z żoną na zakupy i we wakacje koło 2000 km. Sąsiad ma bliżej do pracy ale działkę i
    rodzinę w odległości 40 km.-inni podobnie.
    Za to inny sąsiad 185.000 km w półtora roku przejechał, ale on ma działalność i wozi
    surowce i gotowy towar.
    Na taką działalność używa się dostawczaków a nie osobowego nawet z kratką, (która
    jest dla ozdoby i odliczenia VAT'u:)

    pozdrowienia Piotr W.