  • 1. Data: 2010-03-04 03:22:06
    Temat: rzadko i z internetem
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Korzystam (w tej chwili jakiś stary orange) przez kilka dni w miesiącu,
    potrafi się uzbierać 90 min rozmów i 100 MB danych. Niedużo. Ale za te
    dane płacę jak za zboże, po złotówce za MB, co mi raczej nie odpowiada. :)
    Coś szanowna grupa podpowie (może być ze zmianą opa)?

    p.

  • 2. Data: 2010-03-04 08:10:24
    Temat: Re: rzadko i z internetem
    Od: BearBag <c...@g...com>

    jak ten internet to w jakiejs przynajmniej sredniej miejscowosci to
    tylko Play. Jak korzystasz na jakiejś wiosce to mbank.

  • 3. Data: 2010-03-04 08:32:04
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-04 04:22, Piotr KUCHARSKI wrote:
> [...]
    > dane płacę jak za zboże, po złotówce za MB, co mi raczej nie odpowiada. :)
    > Coś szanowna grupa podpowie (może być ze zmianą opa)?

    Szklana kula się popsuła. Uzbierać, ale z czego: abonamentu, PP? Ile
    tych minut i megabajtów miesięcznie potrzebujesz?

  • 4. Data: 2010-03-04 11:24:23
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Szklana kula się popsuła. Uzbierać, ale z czego: abonamentu, PP? Ile
    > tych minut i megabajtów miesięcznie potrzebujesz?

    "Uzbierać" w sensie tyle wygaduję i zużywam (no, mogę zużyć i 200MB, jak będzie,
    ale zwykle się przez te kilka dni w miesiącu oszczędzam i mam wifi dokoła). :)
    Abo/PP -- nie ma znaczenia.

    p.

    PS W 99% Warszawa.

  • 5. Data: 2010-03-04 17:43:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-04 12:24, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > "Uzbierać" w sensie tyle wygaduję i zużywam (no, mogę zużyć i 200MB, jak będzie,
    > ale zwykle się przez te kilka dni w miesiącu oszczędzam i mam wifi dokoła). :)
    > Abo/PP -- nie ma znaczenia.

    To może na początek wystarczy Orange free na kartę? 100 MB to 10 zł, 90
    min. - 26 zł (bez Play i CP).
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover

  • 6. Data: 2010-03-04 18:11:25
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > To może na początek wystarczy Orange free na kartę? 100 MB to 10 zł,

    A, czyli bez żadnych pakietów, po prostu 10x tańszy. :)

    > 90 min. - 26 zł (bez Play i CP).

    "CP"?

    > http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover

    Dzięki. Wymienię pewnie właśnie tak ten mój (jak sprawdziłem)
    Orange Dla Firm 40, chyba że w salonie mi coś lepszego znajdą. :)

    p.

  • 7. Data: 2010-03-04 18:21:00
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > "CP"?

    pewnie cyfrowy polsat
    as

  • 8. Data: 2010-03-05 02:16:54
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > pewnie cyfrowy polsat

    Aaa, w sensie, że 26 zł będzie mnie kosztować 90 min do sieci
    bez Play i tegoż CP.

    p.