    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: rysik pojemnosciowy?
    Date: Tue, 3 Apr 2012 14:42:52 +0200

    Użytkownik "Vza Vizenza" napisał w wiadomości grup

    >Serio? Przeciez w rezystywnych sie przeciez da

    Nie da sie, bo rezystywne sa czule na nacisk, rezystywnosc jest w
    drugiej kolejnosci.

    A pojemnosciowe sa czule na pojemnosc pewnego obszaru ekranu do
    otoczenia, i sa czule na obecnosc w poblizu pewnego duzego i nieco
    przewodzacego przedmiotu.

    >To chodzi moze o ten efekt pojemnosciowy (ktorego zapalka nie ma)?
    >Jaka jest wiec precyzja jednego i drugiego rysika, pojemnosciowego
    >wzgledem rezystywnego? Jest spora roznica?

    Nie mam to sie nie wypowiem, ale cos mi sie widzi ze taka na "cwierc
    palca".

    J.