    From: p0li <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ruszanie z pó3automatu
    Date: Thu, 11 Mar 2010 09:26:39 +0100

    O->Dnia 2010-03-10 23:23:58 niejaki Krzysiek Kielczewski napisał:

    > Jak się nie jest w stanie połapać z dwoma(!) pedałami to zdecydowanie
    > polecam taksówkę oraz komunikację miejską. Sorry, ale jak to ją
    > przerasta to kompletnie nie umie jeździć samochodem.

    tu zgoda - lepiej niech potrenuje "na sucho" przed wyjazdem na miasto - dla
    jej i innych bezpieczenstwa

    > Pod górkę nie sprawdzałem. Na pewno nie ruszy do przodu, czy się stoczy
    > to nie wiem.

    stoczy sie
    to jest normalna, klasyczna skrzynia biegow z normalnym sprzeglem - tylko
    calosc jest sterowana przez silowniki elektryczne i komputer - wiec jak
    stoisz na swiatlach to jest tak jakbys stal manualem z wlaczona jedynka i
    wcisnietym sprzeglem - jak dodasz gazu automat puszcza sprzeglo i auto
    rusza

    pod gorke ruszajac bezstresowo wykozystuje sie reczny - jest to
    przyjemniejsze od manuala gdyz angazuje jedna noge (gaz) i reke (hamulec)

    stojac pod gorke zaciagasz reczny a chcac ruszyc dodajesz gazu (auto nie
    stoczy sie bo jest na recznym) i jak czujesz ze ciagnie do przodu -
    luzujesz reczny - i finito

    moja zona na poczatku tez sie troszke gubila (wczesniej jezdzila normalnym
    automatem) ale szybko zalapala o co chodzi

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl