  • Data: 2020-05-06 15:29:08
    Temat: Re: run Forrest run
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/05/2020 12:22, J.F. wrote:
    > Gdzies na youtubie jest wypadek z Rosji z 4 kamer :-)

    Google kiedyś ćwiczyło synchronizacje miedzy kamerami monitoringu w celu
    odtwarzania obrazu 3D. Nie wiem jak to sie skończyło, ale ponoć
    pozwalało odtworzyć przebieg meczu na boisku osiedlowym w sposób
    wirtualny (tzn wirtualna kamera) w czasie rzeczywistym.

    > Wiec tak z 1 mln dyskow, powiedzmy po 1TB kazdy ... ale niepolaczonych w
    > siec ... a moze juz czesc dostepna.

    No własnie, ile z tych 4/6mln w dyspozycji władzy? Mi wychodzi w
    warunkach domowych 4 kamery/24h - około 1miesiąc na 2TB przy jako-takiej
    kompresji, ale nagrywaniu non-stop, ruch czy nie ruch [1]. Gdyby zamiast
    nagrywać tylko identyfikowali obywatela z okolic "poseł Xiński właśnie
    wchodzi do sklepu z damską bielizną - anomalia, on nie ma żony" itd, to
    mogło by sie sporo zmieścić u tych co się im przydają takie detale.

    Monitoring w pewnym sklepie w sąsiednim mieście poność ma magiczną cechę
    nadpisywania nagrań już po 2 dniach, szczególnie jak ktoś ważny jest
    podejrzany ;) A te znowu wszyte w mundury w ogóle nie działają.

    > Tez mamy troche - bombiarza z wroclawia szybko namierzyli ...

    Może nie był ważny.

    [1] Wyszło na to że nagrywanie w nocy z detekcją ruchu wymaga
    super-hiper AI inaczej rejestyruje milionych ćmów, tfu, ciem. Ciema,
    tfu, ćma, to wyjatkowo upierdliwe stworzenie.