  • 1. Data: 2013-04-25 00:15:29
    Temat: rt os'es
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    Tak właśnie myślę ze współczesne systemy mak linuh windows android są wszystkie o
    tyle beznadziejne ze nie są rt, i o ile miałbym cos poradzić billu gatesowi czy
    komukolwiek innemu kto mialby robić jakiś nowy system operacyjny dla ludu żeby to był
    po prostu system RT. Czy to dało by sie zrobic czy są jakieś przeszkody ku temu by to
    dzialalo

  • 2. Data: 2013-04-25 00:22:36
    Temat: Re: rt os'es
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 25.04.2013 00:15, firr kenobi wrote:
> [...]
    > poradzić billu gatesowi czy komukolwiek innemu kto mialby robić jakiś
    > nowy system operacyjny dla ludu żeby to był po prostu system RT.

    Poradź firowi, żeby nabywał choćby szczątkową wiedzę zanim zacznie
    zasrywać grupu dyskusyjne swoimi bezsensownymi wypowiedziami.

    > Czy
    > to dało by sie zrobic czy są jakieś przeszkody ku temu by to
    > dzialalo

    Zrobiono to kilka lat temu. Dałbym ci nawet linki, ale i tak nie
    przeczytasz.

    Michoo

  • 3. Data: 2013-04-25 01:06:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 24 Apr 2013 15:15:29 -0700 (PDT), firr kenobi

> [...]
    po prostu system RT. Czy to dało by sie zrobic czy są jakieś przeszkody ku temu by to

    Tak tak, doradz "bilu gatesowi". Tylko szybko! Na pewno sam wymyslisz
    lepszy.

    A.L.

  • 4. Data: 2013-04-25 07:42:08
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    firr kenobi <p...@g...com> wrote:
> [...]
    po prostu system RT. Czy to dało by sie zrobic czy są jakieś przeszkody ku temu by to
    ... nie do konca. System RT zwykle jest ... wolniejeszy;-) Wszsytko ma swoje zady i
    walety;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 5. Data: 2013-04-25 08:07:36
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Adam Przybyla" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    > ... nie do konca. System RT zwykle jest ... wolniejeszy;-) Wszsytko ma
    > swoje zady i walety;-) Z powazaniem

    A jakie warunki musi spełniać system, aby był nazywany systemem czasu
    rzeczywistego?

  • 6. Data: 2013-04-25 08:09:54
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > A jakie warunki musi spełniać system, aby był nazywany systemem czasu
    > rzeczywistego?

    Chodzi o to że w zwykłych procesach programy użyttkownika mogą być
    wywłaszczane a jądro nie, natomiast w RT również jądro?

  • 7. Data: 2013-04-25 08:13:15
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > Chodzi o to że w zwykłych procesach programy użyttkownika mogą być
    > wywłaszczane a jądro nie, natomiast w RT również jądro?

    http://students.mimuw.edu.pl/SO/Projekt03-04/temat4-
    g1/p_arch.html

  • 8. Data: 2013-04-25 08:21:45
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    Chodzi o to ze w systemach o. duzo da sie zrobic i rt byłoby właśnie istotnym krokiem
    tymczasem i mikrosoft i konkurencja brna mz nie w to co potrzeba (jakby w nic), co
    prawda os'y z internalsami to duży temat

  • 9. Data: 2013-04-25 08:43:06
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    chodzi chyba raczej o to ze jak wywolujesz dowolny kod to masz gwarancje ze nie
    zajmie on więcej niż X mikrosekund - ci sie ma dziac gdy jskas fibra przekroczyłaby
    ten czas (blue screen?) I jak to pogodzić z różnorodna mocą sprzętu to nie wiem

  • 10. Data: 2013-04-25 08:45:38
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Borneq <b...@a...hidden.pl> wrote:
    > Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://students.mimuw.edu.pl/SO/Projekt03-04/temat4-
    g1/p_arch.html
    ... tak, jest troche lat na linuksa, ktore czynia go RT, ale mowilismy o czystym,
    niezmodyfikowanym Linuksie. Ogolne chodzi o czas reakcji. Jesli system RT bedzie
    obslugiwal np. odtwarzanie muzyki, na 100% nie bedzie zadnych "zaciec";-) Sam linux
    jest duzy i trudno przerobic wszystkie funkcje
    na takie, ktore dzialaja w odpowiednim rezimie, dlatego rozwiazania zrobienia z niego
    RT sa tworzone przez niezalezne, osobne
    zespoly. Z powazaniem
    Adam Przybyla