  • 1. Data: 2014-01-03 19:03:36
    Temat: rozrosznik
    Od: kawaninja <eryk.alankiewicz@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam mam problem z moją kawą gpz 500 1990r.
    Mianowicie, uszykowałem moto do sezonu 2013,pojezdiłem nim jakieś
    2miesiące i moto chodził bez zarzutów,do momentu gdzie wysiadł mi
    rozrusznik (prawdopodobnie) ponieważ wymieniłem w rozruszniku tulejki i
    kawa chodziła tydzień.Zamówiłem rozrusznik który zachowuje sie tak samo
    jak mój stary czyli nie ma siły aby z pełną mocą zakręcić silnikiem.
    Czy jest możliwość żeby to nie była wina rozrusznika,skoro na zapych motor
    chodził.
    Jeśli jest jakaś inna przyczyna która może spowodowac osłabniecie mocy
    rozrusznika proszę o jaką kolwiek pomoc.

  • 2. Data: 2014-01-03 19:12:59
    Temat: Re: rozrosznik
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Fri, 3 Jan 2014 18:03:36 +0000 (UTC), kawaninja
    <eryk.alankiewicz@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > nie ma siły aby z pełną mocą zakręcić
    > silnikiem.

    Może sprawdź akumulator
    --
    pozdro
    tadzik

  • 3. Data: 2014-01-03 20:50:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-03 19:12, Tadzik pisze:

    > Może sprawdź akumulator

    i stan przewodow elektrycznych, w tym masy do silnika. Rowniez
    przekaznik potrafi miec wypalone styki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2014-01-04 15:07:29
    Od: kawaninja <eryk.alankiewicz@_NOSPAM_o2.pl>

    Kuczu napisal

    > i stan przewodow elektrycznych, w tym masy do silnika. Rowniez
    > przekaznik potrafi miec wypalone styki.

    Dzięki sprawdze to, pozdro