  • 1. Data: 2013-12-27 15:12:14
    Temat: KTM sx 125 - problem
    Od: KTM+SX+125 <daniec@_NOSPAM_spoko.pl>

    Witam. Mam poważny problem ponieważ motor odpala bez ssania za pierwszym
    razem, wgl. nie reaguje na regulacje gaźnika i zapłonu, nie wkręca się na
    obroty (wkręci się do momętu kiedy otwiera się zawór wydechowy, kopci i
    pluje z rury niespalonym paliwem. Powiedziano mi że to wina cylindra, więc
    kupiłem nowego tłoka wosnera i dałem cylinder do tulejowania. Przed
    wytulejowaniem cylindra i kupieniem nowego tłoka wkręcał się na większe
    obroty i jakby mniej kopcił i lepiej spalał paliwo. Podejrzewam że motor
    mógł być wcześniej zatarty i nie wykluczam tego że korbowód jest ugięty i
    nie tłok nie wychodzi na równo z cylindrem i przez to nie spala paliwa.
    Oprócz tego nie wykluczam że elektryka jest w porządku ponieważ jeden
    moduł jest sztukowany.

    Czekam na jakieś odpowiedzi. Z góry dziękuje za pomoc.