  • 1. Data: 2015-01-11 20:04:39
    Temat: różnice cen piór wycieraczek
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witajcie

    "Skończyły mi się" pióra wycieraczek. Zwykle kupowałem w Norauto, jakieś
    markowe, albo norautowe - kilkadziesiąt złotych za sztukę.
    Dzisiaj kupiłem w Leclerku - po 7 PLN / sztuka. Działają;) Bosche były
    po około pięć dych. Taka kosmiczna różnica jest w technologii?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2015-01-11 20:41:00
    Temat: Re: różnice cen piór wycieraczek
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 20:04:39 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Taka kosmiczna różnica jest w technologii?

    Nie, w marketingu. Bosch produkuje cokolwiek, czy tylko prawa do nazwy
    sprzedaje?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2015-01-11 20:52:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** LEPEK pisze tak:

> [...]
    > Dzisiaj kupiłem w Leclerku - po 7 PLN / sztuka. Działają;) Bosche
    > były po około pięć dych. Taka kosmiczna różnica jest w

    Moje 53cm i 50cm kosztują około 80zł. Kupiłem więc nonejmy w Kerfurze
    za 10zł i zostawiają wodę.

    Trzeba przyznać, że poprzednie Bosche chodziły wzorowo za mojej
    kadencji 2010-2014 i nie wiem ile jeszcze przed nią i gdybym nie
    odrywał przymarźniętych pewnie jeszcze by chodziły.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 4. Data: 2015-01-11 21:52:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > Dzisiaj kupiłem w Leclerku - po 7 PLN / sztuka. Działają;) Bosche były
    > po około pięć dych. Taka kosmiczna różnica jest w technologii?

    Z moich doświadczeń wychodzi że wycieraczka za 50zł działa dobrze jakieś 2x
    dłużej niż taka za 7zł :)

  • 5. Data: 2015-01-11 22:07:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 21:52, Tomasz Pyra pisze:
    > Z moich doświadczeń wychodzi że wycieraczka za 50zł działa dobrze jakieś 2x
    > dłużej niż taka za 7zł :)

    Dokładnie coś takiego miałem napisać :-)

    Ostatnio kupowałem byle co ale chyba te z Jula (11zł gumki) były lepsze :-)

  • 6. Data: 2015-01-11 22:12:13
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 22:07, z pisze:

    > Dokładnie coś takiego miałem napisać :-)
    >
    > Ostatnio kupowałem byle co ale chyba te z Jula (11zł gumki) były
    > lepsze :-)

    Kiedyś kupiłem byle co w markecie to po pierwszym deszczu wywaliłem.
    Także loteria.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2015-01-11 22:21:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 22:12, Irokez pisze:

    > Kiedyś kupiłem byle co w markecie to po pierwszym deszczu wywaliłem.
    > Także loteria.

    Dlatego wrócę do kupowania jednej sprawdzonej marki (11 zł komplet dwóch
    gumek) :-)

  • 8. Data: 2015-01-11 22:23:43
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 22:12, Irokez pisze:

    > Kiedyś kupiłem byle co w markecie to po pierwszym deszczu wywaliłem.
    > Także loteria.

    U mnie pada cały czas teraz, więc pierwszy test zaliczony :)
    Szczerze mówiąc, jak patrzę na konstrukcję i materiały, to nie rozumiem,
    jak to może być warte więcej, niż 10 PLN/pc (nawet, jeśli część "gumowa"
    miałaby być z jakiegoś zaawansowanego materiału)...

    Pozdr,

  • 9. Data: 2015-01-11 22:37:37
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Z moich doświadczeń wychodzi że wycieraczka za 50zł działa dobrze jakieś 2x
    > dłużej niż taka za 7zł :)

    Po 7 zł to można kupić 7 takich wycieraczek, i przebiją Twoją za 50.

    Kupować najtańsze, ale trzeba uważać, żeby nie poszarpać ich na
    zalodziałej szybie.
    Zresztą, na takiej szybie to jakby była za 500, to też nie pożyje.

  • 10. Data: 2015-01-11 22:38:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 22:23:43 +0100, LEPEK napisał(a):

> [...]
    > jak to może być warte więcej, niż 10 PLN/pc (nawet, jeśli część "gumowa"
    > miałaby być z jakiegoś zaawansowanego materiału)...

    Ceny wycieraczek na pewno są bliższe sensu niż ceny zderzaków ;)