  • 1. Data: 2013-11-07 19:10:23
    Temat: rozmowy z play - zawsze droższe?
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,

    jak to wygląda z rozmowami do Play?
    Czy one zawsze już będą droższe niż do innych sieci?
    Z czego to wynika?

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2013-11-07 19:20:37
    Temat: Re: rozmowy z play - zawsze droższe?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > jak to wygląda z rozmowami do Play?
    zależnie od umowy
    > Czy one zawsze już będą droższe niż do innych sieci?
    nie, zależnie od umowy. Wielu z nas ma za darmo.
    > Z czego to wynika?
    z tego że żadne prawo nie zabrania strzyc baranów

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-11-07 19:31:16
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 19:10:23 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Witam,
    >
    > jak to wygl?da z rozmowami do Play?

    Tak jak do innych.

    > Czy one zawsze ju? b? dro?sze ni? do innych sieci?

    A to niby dlaczego, skoro już nie są droższe?

    > Z czego to wynika?

    Przestarzałych danych.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 4. Data: 2013-11-07 20:34:52
    Temat: Re: rozmowy z play - zawsze drosze?
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Przestarzałych danych.

    A od kiedy jeśli można wiedzieć się to zmieniło?
    Rozumiem, że wg ciebie już jest taka sama stawka z innych sieci do Play?

    Wojtek

  • 5. Data: 2013-11-07 20:38:04
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 20:34:52 +0100, Wojtek napisał(a):

    > A od kiedy je?li mo?na wiedzie?i?o zmieni?o?

    Jak się wyrównał MTR, niedługo po styczniu 2013.

    > Rozumiem, ?e wg ciebie ju? jest taka sama stawka z innych sieci do Play?

    A widzisz powody do różnicowania? Bo UKE jakoś nie.

  • 6. Data: 2013-11-07 21:13:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-07 20:34, Wojtek pisze:

    > A od kiedy jeśli można wiedzieć się to zmieniło?

    To zależy o co pytasz - harmonogram wyrównywania MTR jest np. tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mobile_Termination_Rate
    .
    czyli od 1 lipca powinna być taka sama taryfikacja do wszystkich sieci,
    a do Play zasadniczo o 1 stycznia 2013 :)

    > Rozumiem, że wg ciebie już jest taka sama stawka z innych sieci do Play?

    Zasadniczo być powinna, ale dla umów zawieranych, przedłużanych,
    aneksowanych po tej dacie - były jakieś okresy przejściowe, kombinacje
    itd. Obecnie chyba nie ma nowej oferty, która by to różnicowała.
    Niestety jest wiele umów terminowych zawieranych wcześniej i te mają
    stawki zazwyczaj wyższe do Play czy CP itd.

  • 7. Data: 2013-11-08 02:06:53
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 19:31:16 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Tak jak do innych.

    > A to niby dlaczego, skoro już nie są droższe?

    Czy jesteś pewien tego co napisałeś?
    Więc teraz popatrz tutaj:
    http://www.orange.pl/kid,4003490467,id,4003490468,ar
    ticle.html
    I co my tu mamy?

    Orange One:
    0,29 zł / min stawka za połączenia do wszystkich sieci.
    Stawka do Play: 63 gr/min

    Orange POP:
    0,29 zł / min stawka za połączenia do wszystkich sieci.
    Stawka do Play: 75 gr/min

    Nowe Orange Go:
    Standardowa stawka do Play: 75 gr

    To są aktualne cenniki ze strony Orange!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2013-11-08 08:05:49
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-08 02:06, Chris94 pisze:

> [...]
    > Stawka do Play: 63 gr/min
    >
    > Orange POP:
    > 0,29 zł / min stawka za połączenia do wszystkich sieci.

    Dokładnie nie sprawdzałem, ale to stare taryfy.

    > Nowe Orange Go:
    > Standardowa stawka do Play: 75 gr

    Za darmo można włączyć 'Taniej do Play' i taryfa jest taka sama.
    "Usługa obowiązuje w Orange na kartę w taryfach: Orange One, Orange POP,
    Nowe Orange Go, Orange Free na kartę. "
    Włączenie:
    "kod *101*14# (bezpłatnie)
    SMS o treści PROMOCJA pod numer 80080 (bezpłatnie)
    "
    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003119560,ti
    tle,Taniej-do-Play-i-CenterNet-,article.html

    W szczegółach tego nie sprawdzałem, ale działa :)

    > To są aktualne cenniki ze strony Orange!

    A co - kto pisał, że ma być z automatu? Zresztą to prepaidy:>

  • 9. Data: 2013-11-08 08:43:11
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Orange One:
    > 0,29 zł / min stawka za połączenia do wszystkich sieci.
    > Stawka do Play: 63 gr/min
    powtarzam się, teraz może jaśniej. Rzecznik orange, zapytany dlaczego
    pomimo spadku MTR rozmowy do play są droższe odpowiedział, że niema
    żadnego przepisu, żadnego prawa, ustawy, która by nakazywała firmie
    orange obniżyć ceny rozmów do play. czyli po naszemu, skoro barany
    pozwalają się strzyc, to dlaczego tego nie robić?
    tragedii niema - moim zdaniem- dlatego że kto jest "baranem" ten
    zostanie, a kto się nie dał oskubać wcześniej, teraz nie odczuwa
    różnicy. znam takich którzy taryfy nie zmienili od startu idea pop. nie
    wiem czy płacą 1.75 za minutę, ale raz na 3 miesiace doładowują telefon
    za 50zł i dzwonią.

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-11-08 09:09:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-08 08:43, ToMasz pisze:

> [...]
    > pomimo spadku MTR rozmowy do play są droższe odpowiedział, że niema
    > żadnego przepisu, żadnego prawa, ustawy, która by nakazywała firmie

    Myślę, że gdzieś pod działanie z zakresu nieuczciwej konkurencji można
    by to podciągnąć. Ale to już sprawy między operatorami.

    --
    Liwiusz