  • 11. Data: 2013-11-08 13:43:56
    Temat: Re: rozmowy z play - zawsze dro?sze?
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Wojtek wrote:

    > jak to wygl?da z rozmowami do Play?
    > Czy one zawsze ju? bed? dro?sze ni? do innych sieci?
    > Z czego to wynika?

    Kiedyś tak było i jeżeli masz starą taryfę, to możesz nadal tak mieć. W
    obecnych taryfach stawka do Playa jest taka sama, jak do innych.

  • 12. Data: 2013-11-08 22:17:23
    Temat: Re: rozmowy z play - zawsze droższe?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Nov 2013 09:09:52 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Myślę, że gdzieś pod działanie z zakresu nieuczciwej konkurencji można
    > by to podciągnąć. Ale to już sprawy między operatorami.

    To w zasadzie sprawa dla UKE i UOKiK.
    Bo miedzy operatorami ... czemu jeden mialby dyktowac ceny drugiemu ?

    No ale skoro jest stosowna promocja, to o co sie maja sprawiac.

    J.

  • 13. Data: 2013-11-13 22:25:05
    Od: krul tefał-enu <k...@t...en>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:527c960f$0$2285$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > pomimo spadku MTR rozmowy do play są droższe odpowiedział, że niema
    > żadnego przepisu, żadnego prawa, ustawy, która by nakazywała firmie
    > orange obniżyć ceny rozmów do play. czyli po naszemu, skoro barany
    > pozwalają się strzyc, to dlaczego tego nie robić?
    > tragedii niema - moim zdaniem- dlatego że kto jest "baranem" ten
    > zostanie, a kto się nie dał oskubać wcześniej, teraz nie odczuwa
    > różnicy. znam takich którzy taryfy nie zmienili od startu idea pop. nie
    > wiem czy płacą 1.75 za minutę, ale raz na 3 miesiace doładowują telefon

    Załóżmy że ogłaszają amnestię i wypuszczają określonych więźniów, ale
    tylko tych którzy czytali gazety i słyszeli o promocji, reszta skazana na
    to samo dalej siedzi?
    Ciekawa logika...

  • 14. Data: 2013-11-21 15:49:00
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-07 19:10, Wojtek pisze:
    > Witam,
    >
    > jak to wygląda z rozmowami do Play?
    > Czy one zawsze już będą droższe niż do innych sieci?
    > Z czego to wynika?
    >
    > pozdrawiam,
    > Wojtek

    Ze zmowy cenowej konkurencji. Rzecz ścigana przez odpowiednie organy w
    każdym cywilizowanym kraju... Polska to akurat z tymi krajami ma bardzo
    mało wspólnego.