  • 1. Data: 2009-09-11 10:59:57
    Temat: rozdzielczości ATI HD4200
    Od: "identyfikator: 20040501" <h...@o...eu>

    koledzy pomóżcie ożenić Samsunga 943BW z kartą graficzną na płycie głównej ATI
    Radeon&#8482; HD 4200... zainstalowane sterowniki a rozdzielczości 1440x900 nie ma w
    opcjach... co zrobić, help? czy ten radeonik powinien mieć rozdzielczość
    1440x900 czy jej w ogóle nie obsługuje?

    a GeForce 6600? czy Ktoś pracuje na tej karcie w rozdzielczośći 1440x900? jakie
    stery?

  • 2. Data: 2009-09-12 14:12:00
    Temat: Re: rozdzielczo
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > opcjach... co zrobić, help? czy ten radeonik powinien mieć rozdzielczość

    Każda karta graficzna nie starsza niż 10 lat (może i starsze również,
    ale nie mam rozeznania) obsługuje wszelkie kombinacje rozdzielczości
    mieszczącej się w granicach max nieco ponad 2000 pikseli na nieco ponad
    1500 pikseli. Twój problem to taki, że system operacyjny źle wykrył
    monitor i tyle.

  • 3. Data: 2009-09-12 21:00:56
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieszczącej się w granicach max nieco ponad 2000 pikseli na nieco ponad
    > 1500 pikseli. Twój problem to taki, że system operacyjny źle wykrył

    kurcze musze to powiedzieć mojemu asusowi, leżącemu w szafie - pewnie nie
    wiedział a ma jakieś 6 lat

  • 4. Data: 2009-09-12 22:00:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kot Prezydenta" h8h269$3lr$...@i...gazeta.pl

    rozeznania) obsługuje wszelkie kombinacje
    ponad 1500 pikseli. Twój problem to taki, że

    > kurcze musze to powiedzieć mojemu asusowi, leżącemu w szafie - pewnie nie wiedział
    a ma jakieś 6 lat

    Jak będziesz miał gotowe przemówienie, wyślij kopię
    do mnie -- dam do odczytania swoim kartom. :)

    ...same nie wiecie, co posiadacie. ;)

    Końcówkę już napisano przed Tobą. :) Ty tylko dopisz początek. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-09-12 22:11:36
    Temat: Re: rozdzielczości ATI HD4200
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > ATI
    > Radeon&#8482; HD 4200... zainstalowane sterowniki a rozdzielczości

    Zainstaluj PowerStrip i tam ustaw rozdzielczość jaka Ci odpowiada.

    Ja mam kartę matrox milenium G450 z DVI i moge ustawić praktycznie każdą
    rozdzielczość. Teraz używam jej w komputerze, który służy mi jako odtwarzacz
    multimedialny do plazmy HD Ready (1280x720 60Hz). :-)

  • 6. Data: 2009-09-24 19:20:51
    Od: krzych <k...@g...com>

    On 12 Wrz, 18:11, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > rozdzielczość. Teraz używam jej w komputerze, który służy mi jako odtwarzacz
    > multimedialny do plazmy HD Ready (1280x720 60Hz). :-)

    Powerstrip polecam do zmiany rozdziałki działa na kazdej karcie od
    starych Svirge po nowe (mam HD4200 igp) i także działa