  • 1. Data: 2009-09-08 18:20:08
    Temat: rozdzielczość i monitor...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś widział sterowniki do monitora Samsung SynchMaster 943BW? nigdzie
    nie mogę znaleść...

    a chodzi o rozdzielczość, defaultowo ma 1440x900, nie mogę jej ustawić na
    mojej karcie Radeon 9000... dlaczego? co zrobić, żeby się dało?

  • 2. Data: 2009-09-08 18:54:27
    Temat: Re: rozdzielczość i monitor...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    przeinstalowałem stery do radeona na najnowsze, nadal nie ma tej
    rozdzielczości...

  • 3. Data: 2009-09-08 20:18:13
    Od: "Latet" <l...@x...pl>

    > przeinstalowałem stery do radeona na najnowsze, nadal nie ma tej
    > rozdzielczości...

    Może po prostu ten Radeon takiej rozdzielczości nie może wyświetlać. Z podobnego
    powodu musiałem ostatnio w starym złomiastym pececie swojego wujka wstawić
    całkiem nową kartę graficzą. Cud, że można jeszcze coś na AGP kupić - ponoć
    właśnie tylko jeszcze z tego względu.

    latet

  • 4. Data: 2009-09-08 21:10:17
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > przeinstalowałem stery do radeona na najnowsze, nadal nie ma tej
    > rozdzielczości...

    A stery do monitora zainstalowałeś? Jaki masz monitor?

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-09-09 16:47:06
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.09.08 20:54, identyfikator: 20040501 pisze:
    > przeinstalowałem stery do radeona na najnowsze, nadal nie ma tej
    > rozdzielczości...

    Gdzie jej nie ma ? W oknie z rozwijaną listą wszystkich dostępnych trybów ?

    A jakie stery to są najnowsze ?

    --
    Mar

  • 6. Data: 2009-09-10 07:08:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    A jakie stery to są najnowsze ?

    trochę pobuszowałem po internecie i mogę powiedzieć, że nie ma ani w oknie
    Właściwości/Ekan - rozdzielczość ekranu, ani w Zaawansowane/Lista wszystkich
    dostępnych trybów... nie ma 1440x900

    stery najnowsze ze strony, 6-11-pre-r300_xp-2k_dd_ccc_wdm_38185.exe

  • 7. Data: 2009-09-10 07:09:37
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    znalazłem stery do monitora, ale jak próbuję instalować automatycznie to nie
    wykrywa monitora i sterowników, muszę instalować ręcznie - czy ma to jakieś
    znaczenie?

  • 8. Data: 2009-09-10 16:45:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    a może powinienem ustawić 1280x768?

  • 9. Data: 2009-09-10 22:07:14
    Temat: Re: Re: rozdzielczość i monitor...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Sep 2009, identyfikator: 20040501 wrote:

    > znalazłem stery do monitora, ale jak próbuję instalować automatycznie to nie
    > wykrywa monitora i sterowników, muszę instalować ręcznie - czy ma to jakieś
    > znaczenie?

    Nie. Powodów może być mnóstwo, od tego że monitor nie obsługuje DDC2 (czy
    jak mu tam), do urwanego kabelka (od sygnałów DDC2).
    BTW: "stery" do monitora to tak naprawdę dwa zbiory: specyfikacja
    obsługiwanych rozdzielczości i charakterystyka barwna.
    No, może z wyłączeniem rzadkich modeli (które np. mają sterowanie po USB
    czy podobne ficzery).

    pzdr, Gotfryd