-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: rower stacjonarny, hamulec magnetyczny, jak to działa?
Newsgroups: pl.misc.elektronika
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <ngg75u$jom$1@dont-email.me>
Date: Fri, 6 May 2016 10:18:05 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 20
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1462522677 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22820 82.143.187.50:49600
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:699635
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 05 May 2016 21:36:48 +0200, ToMasz napisał(a):
> Dostałem bardzo fajny, cichy rower magnetyczny, który nie działa. znaczy
> nie działa w nim hamulec magnetyczny, koło kręci się bez oporu.
> Czy tak powinno być? po poskładaniu efekt jest taki, że przy minimalnej
> szczelinie pomiędzy kołem a magnesami, koło po rozpędzeniu wykonuje 3-5
> obrotów. czyli słabo hamuje.
Ale to chyba tak ma byc.
To nie jest hamulec do hamowania, to jest hamulec do zwalniania na
dlugich zjazdach. Ma normalne hamulce ?
No chyba, ze i do tego celu za slabo hamuje.
> Czy macie pomysł jak prosto, elektrycznie, elektromagnetycznie zwiększyć
> siłę hamowania? Może jakąś prostą prądnice zbudować?
Dwa dynama zamontowac ? :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.05.16 13:41 yabba
- 06.05.16 19:44 PeJot
- 06.05.16 19:40 Sebastian Biały
- 06.05.16 20:21 ToMasz
- 06.05.16 20:16 Sebastian Biały
- 06.05.16 20:22 Sebastian Biały
- 06.05.16 21:43 RoMan Mandziejewicz
- 06.05.16 21:29 Sebastian Biały
- 06.05.16 22:23 RoMan Mandziejewicz
- 06.05.16 22:26 ToMasz
- 06.05.16 23:22 Sebastian Biały
- 06.05.16 23:26 Sebastian Biały
- 06.05.16 23:35 AlexY
- 07.05.16 01:45 Marek
- 07.05.16 09:22 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wkrętarki, wiertarki...
- Zasilacz impulsowy 12V 10A, coś godnego uwagi jako zamiennik akumulatora wkrętarki
- Mouser - koszt wysyłki
- [OT] Jak wycinac ksztalt w piance lub styropianie?
- FV--> ciepła woda w kranie
- Szok
- Dziwny schemat wzmacniacza m.cz.
- We Wrocławiu ruszyła Odra 5, pierwszy w Polsce komputer kwantowy z nadprzewodzącymi kubitami
- CGNAT i ewentualne problemy
- wzmacniacz mocy
- Linuks od wer. 6.15 przestanie wspierać procesory 486 i będzie wymagać min. Pentium
- Propagation velocity v/c dla kabli RF
- Jakie natynkowe podwójne gniazdo z bolcem (2P+PE)
- Czujnik nacisku
- Protoków komunikacyjny do urządzenia pomiarowego
Najnowsze wątki
- 2025-06-18 112
- 2025-06-18 Poznań => MLOps Engineer <=
- 2025-06-18 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-06-18 Wrocław => SAP ABAP Developer <=
- 2025-06-18 Łódź => Account Manager <=
- 2025-06-18 Warszawa => MLOps Engineer <=
- 2025-06-18 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-06-18 Zakaz używania Kreta
- 2025-06-18 Gdańsk => Controlling systems Consultant <=
- 2025-06-18 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-06-18 W państwie tuskiego "prawa" obywatel/poseł ma obowiązek planować pod kątem że będzie aresztowany [Urbaniak]
- 2025-06-18 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-06-18 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-06-18 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-06-18 Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu z włączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.