  • Data: 2016-05-06 09:12:23
    Temat: Re: rower stacjonarny, hamulec magnetyczny, jak to działa?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Brak magnesów, pozostałe osłabły.
    jest miejsce na 1 sztukę. więcej wymagałoby większego
    półksiężyca=trzymacza magnesów.

    > Ruch magnesów względem koła wywołuje w nim prądy wirowe a te grzeją
    prądy wirowe - wiem, to oczywiste, tylko czy magnesy mają być N-S-N-S..
    czy raczej stanowić jeden wielki NNNNNN albo SSSSS? Co skuteczniej
    będzie spowalniać?

    > Nie ma być namagnesowane. I dziwiłbym się jak by było ze stali.
    odlew jakiś. Stop żelaza z węglem na 100% ferromagnetyk. Nawinąć na
    niego 50 zwjów (jedną warstwę) z drutu miedzianego? Pomoże coś?

    > Mamy. Kup parę magnesów neodymowych i wklej na Distal.
    niema miejsca. musiałbym dorobić drugi półksiężyc

    > No chyba że cierpisz na brak prądu i będziesz aku ładował :)
    tak myślałem. znaczy telefon ładować. PRądnicy rowerowej nie podłącze,
    bo znacząco podniesie hałas. a ja właśnie trupa reanimuje z powodu jego
    nadzwyczajnie cichej pracy....
    Pozdrawiam
    ToMasz