  • 11. Data: 2012-07-04 22:57:18
    Temat: Re: rower i lustrzanka
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-04 20:39:18 +0000, "kamtzu" <...@t...pl> said:

    > Użytkownik "JA" napisał w wiadomości grup
    >
    > tak, uwazam ze istnieje realne zagrozenie

    Lustro? Bo nic innego mi do głowy nie przychodzi. Co zresztą nie dziwi,
    bo nic innego ruchomego nie ma w aparacie.
    Lustro kłapie przy każdym zdjęciu więc jest na wstrząsy i ich
    amortyzowanie przygotowane.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-07-04 22:57:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-04 20:33:00 +0000, "Klimkr" <k...@o...pl> said:

    > Zaletą Ortlieba jest całkowita nieprzemakalność.

    To znaczy można ją wrzucić do jeziora.

  • 13. Data: 2012-07-05 13:37:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-04 22:33:22 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Jechałeś na rowerze w upale z półtorakilogramową nerką?

    Nie no, co Ty, nie jestem aż takim hardkorem...

    >>> 3) Moze cos takiego?
    >>> http://www.author.pl/uploads/PartPhoto/Torba_z_bagaz
    _A-LitePack_6_15-000085N.jpg

    Bezsensu.Będziesz
    musiał

    > A z biodrowej po prostu strzeli jak rewolwerowiec, tylko wodze będzie
    > musiał puścić.

    Nie, zatrzyma się, zejdzie z siodełka, obróci torbę, wyjmie aparat,
    zrobi zdjęcie, schowa aparat - wszystko trzymając cały czas rower
    między nogami. Do cykania napotkanych krajobrazów jest to znacznie
    szybsze i wygodniejsze, niż zupełne zsiadanie, stawianie roweru (przy
    obładowaniu sakwami nie zawsze takie hop-siup) lub kładzenie na ziemi
    itd.

    de Fresz

  • 14. Data: 2012-07-05 15:40:36
    Od: Marek <2...@g...com>

    JA napisał:

    > A z biodrowej po prostu strzeli jak rewolwerowiec, tylko wodze będzie
    > musiał puścić.
    > Pojazd Ci się pomylił.

    Trafne skojarzenie. I na tym właśnie polega uroda opcji z torbą biodrową. Oczywiście
    przy założeniu, że to tylko korpus z jakimś uniwersalnym zoomem, a nie arsenał
    fotomaniaka. Patent nadaje się na wiele pojazdów: rower, motor, quad, kanadyjka... A
    konno też się sprawdza ;).
    Wożę w ten sposób lustrzankę, jeżdżąc nie z sakwami, a terenowo na MTB. Uważam, że to
    najlepszy sposób ma fotografię towarzyszącą turystyce. Chyba, że ktoś celebruje
    fotografowanie. Wtedy można sobie rzecz do woli komplikować.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2012-07-06 23:51:52
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > m ale na drugim zdjeciu to chyba inny model niz na pierwszym - ktorej
    > uzywasz? widzialem w sklepie dzis te z drugiego zdjecia

    Faktycznie inny model na drugim. Używam tej z bocznymi kieszeniami.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 16. Data: 2012-07-07 13:37:21
    Od: "kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" napisał w wiadomości grup
    >Faktycznie inny model na drugim. Używam tej z bocznymi kieszeniami.

    Ok a jeszcze powiedz czy ta Twoja też ma system nośny w srodku w postacji
    metalowych plaskownikow wygietych w ksztalt litery L na tylnej sciance i
    dnie? bo ta którą ogladalem tak miala dzięki temu byla sztywna ale tez droga
    (275zl) i ciezka.

  • 17. Data: 2012-07-07 15:34:05
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-07-04 22:57, JA pisze:

    > To znaczy można ją wrzucić do jeziora.

    Tylko z całym rowerem. W sumie szkoda, że nie pokazali jak ta torba jest
    mocowana do kierownicy. Bo to w sumie kluczowe.

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    polski webhosting