  • Data: 2016-03-07 15:43:03
    Temat: Re: router do domowej sieci - wifi, vpn, gigabit
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-07 o 14:35, radxcell pisze:
> [...]

    Też mnie to interesuje, a nie znam się, to podpytam:
    Czy Livebox (chyba 2,0?) umożliwia podpięcie kolejnego, domowego
    "dystrybutora" Wi-Fi? A jeśli tak, to ten drugi - jakie musi spełniać
    wymagania, czy one są ujęte jakimś standardem? Żebym wiedział o co pytać
    w sklepie. Czy ten drugi ruter będzie miał osobny zestaw "nazwa-pin",
    czy identyczny jak Livebox? Czy są takie rutery z mocniejszym
    zasilaniem, aby uciągnęło wpięty dysk, który normalnie nie jest
    przeznaczony do tego, a do wnętrza komputera? Za pomocą (biernej)
    przejściówki oczywiście.