  • Data: 2002-07-18 23:22:57
    Temat: Re: router TPSA i magiczne traceroute
    Od: "Hoody" <[wytnij.ten.antyspamer]hoody@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak więc, dni mojego
    > sdi są policzone

    Tydzien temu zrezygnowalem z nieszczesnego SDI na rzecz astercity.net.
    Szczegolnie zalezalo mi na dobrym transferze do Stanow, ktory w SDI
    szedl mi przez Telie (straty pakietow i olbrzymie lagi).
    Bylem szczesliwy jak dziecko, bo pozbylem sie paskudnego monopolisty
    i przebolalem nawet to, ze zabulilem rok temu za podlaczenie SDI 999zl.

    Na ACN przez 6 dniu hulalo jak burza, a tu wczoraj (czwartek) wieczorem
    nagle tragedia. Trwalo to niecala godzine i wrocilo do normalnego poziomu.
    Dzis po poludniu juz jednak slabo, a teraz znow beznadziejnie.
    Po zrobieniu traceroute okazalo sie, co?????
    Ze sygnal z ACN idzie do USA przez Telie!!!
    To po to pozbywalem sie SDI zeby znowu ugrzazc w Telii???
    Przed chwila znowu sprawdzilem i teraz hula jak nalezy. Bo sygnal
    wychodzi droga przez pronet-ipartners do sprinta, a nie przez
    niedopuszczalnie fatalne lacze telii...

    Czy ktos z uzytkownikow ACN moglby mi powiedziec jak to u niego
    bywa - czy takie problemy z routingiem do Stanow czesto sie zdarzaja?

    Pozdrowienia
    Hoody