  • Data: 2013-02-04 20:57:40
    Temat: Re: rotfl
    Od: <4...@5...205740.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    LEPEK w
    <news:kep2fc$fav$1@news.task.gda.pl>:

    > W dniu 2013-02-04 15:28, szufla pisze:
    >> http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,133
    42749,Drogowka_przylapala_Serafina__nie_ma_prawa_sia
    dac.html#BoxSlotIIMT
    > "Członkom Komitetu Społeczno-Ekonomicznego UE rzeczywiście przysługuje
    > immunitet"

    > WTF?!
    > To już nawet zasiadanie na jakimś podrzędnym stołku zapewnia immunitet?!
    > Ja rozumiem - poseł, senator, sędzia, prokurator (immunitet jako zasadę,
    > nie koniecznie na wszystko), ale "członek komitetu"? No bez jaj...

    To jest lepse niz jakiś immunitet:
    "Po kilkudziesięciu minutach Serafin jeszcze raz zadzwonił do "Gazety" z
    dodatkowymi informacjami. Przyznał, że decyzję ze starostwa w Kłobucku o
    utraceniu uprawnień kierowcy otrzymał już trzy lata temu, ale nikt zwrotu
    prawa jazdy od niego nie żądał. Urząd upomniał się o to dopiero ostatnią
    jesienią"

    Czyli wiedział, że ma zwrócić ale:
    " ale - jak tłumaczył Serafin - akurat zgubił portfel z kartami kredytowymi
    i prawem jazdy.

    No tak nie miał, to nie mógł zwrócić

    I dalej:
    "Niedawno ktoś zwrócił mu dokumenty. Polityk zapewnił, że powiadomił o tym
    kłobuckie starostwo, ale nie wie, czy informacja już tam dotarła."

    Czyli ma, ale nie oddał, tylko poinformował, że ma. Ciekawe dlaczego...

    Cały artykuł śmierdzi:
    "Włodzimierz Tutaj, rzecznik częstochowskiego urzędu miasta, informuje, że
    kierowcy, który za punkty karne traci prawo jazdy, nie wolno usiąść za
    kierownicą od momentu, w którym otrzyma administracyjną decyzję ze
    starostwa."

    Ani słowa jaką decyzję, ani słowa o skierowaniu na sprawdzenie kwalifikacji
    -- i co ma rzecznik częstochowskiego urzędu miasta do kłobuckiego
    starostwa...

    --
    'Tom N'