  • 1. Data: 2014-12-05 23:47:37
    Temat: rosyjski waz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Co sie robi, jak opona pekla, a pod reka nie mamy weza ogrodowego ?
    Na saneczki

    http://www.mirror.co.uk/news/weird-news/flats-way-it
    -motorist-gets-4747813

    Swoja droga, to podziwiam rosyjskie sanki. Toz tam chyba ze 300-400kG
    ..

    J.

  • 2. Data: 2014-12-07 20:25:48
    Temat: Re: rosyjski waz
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    FrW dniu .12.2014 o 23:47 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    -motorist-gets-4747813

    > Swoja droga, to podziwiam rosyjskie sanki. Toz tam chyba ze 300-400kG ..

    Tu trzeba podziwiać ich zaradność życiową - jak by trafiło na Niemca lub
    innego Francuza to by zamarzł płacząc i czekając na pomoc. Rusek pomyślał
    chwilę i jedzie dalej :-)
    Na szczęście Polakom do takich Ruskich też niewiele brakuje :-)

    TG

  • 3. Data: 2014-12-07 23:32:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 20:25:48 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Tu trzeba podziwiać ich zaradność życiową - jak by trafiło na Niemca lub
    > innego Francuza to by zamarzł płacząc i czekając na pomoc. Rusek pomyślał
    > chwilę i jedzie dalej :-)

    Bez tylnego koła spokojnie można jechać i bez sanek :)
    A na przebitym to już w ogóle - nawet całkiem szybko.

  • 4. Data: 2014-12-08 00:03:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Dec 2014 23:32:12 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Bez tylnego koła spokojnie można jechać i bez sanek :)
    > A na przebitym to już w ogóle - nawet całkiem szybko.

    No tak
    https://www.youtube.com/watch?v=BoRjPAfAFi4
    https://www.youtube.com/watch?v=D4Fi7s0YMLQ

    A na sniegu to pewnie nawet iskry nie leca :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-12-08 00:36:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Sunday, December 7, 2014, 11:32:12 PM, you wrote:

    > Bez tylnego koła spokojnie można jechać i bez sanek :)
    > A na przebitym to już w ogóle - nawet całkiem szybko.

    Straciłem kiedyś tylne koło przy dużej prędkości. Zanim wyhamowałem
    3/4 obwodu boczka po wewnętrznej stronie już było przecięte :(

    Nie uważam, żeby było bezpiecznie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-12-08 00:47:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 00:36:31 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Straciłem kiedyś tylne koło przy dużej prędkości. Zanim wyhamowałem
    > 3/4 obwodu boczka po wewnętrznej stronie już było przecięte :(
    >
    > Nie uważam, żeby było bezpiecznie :(

    Jak się trochę tak pojeździ, to się łapie wprawę.
    Podstawowa sprawa to odporność na dziwne odgłosy towarzyszące takiej
    jeździe.

    Kiedyś nawet policzyłem i jakoś mi wychodziło że na kapciu z przodu tracę
    6-8s na kilometrze, z tyłu 3-4s :)

    Czy bezpiecznie - jak zawsze kwestia dostosowania prędkości do warunków (tu
    bardziej możliwości samochodu).
    Niebezpieczny jest sam moment przebicia, jak jedzie się z prędkością gdzie
    da się panować nad samochodem z 4 kołami, a już za dużą na samochód z
    trzema kołami.