  • Data: 2015-05-12 00:54:09
    Temat: Re: rondo kolizja i insiura...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Myjk" wydumał(a) w wiadomości ID news:1skldpwlwukjs.dlg@myjk.org
    > Fri, 08 May 2015 12:35:41 +0200, LordBluzg(R)
    > Standardowy problem jest taki, że trzeba dzielić jezdnię z takimi tępakami
    > jak ty i mieć oczy dookoła głowy nawet w oczywistych sytuacjach, bo nie zna
    > się dnia ani godziny jak taki jak ty postanowi wprowadzić swoje chore
    > zasady jazdy w życie i rozpieprzyć komuś auto albo pozbawić go zdrowia.

    Zgadzam się ale do momentu NIEROZUMIENIA prostych przepisów PORD przez ciebie,
    który nie mając pojęcia o tych przepisach, wjeżdża na rondo UNIKAJĄC kolizji
    tylko dlatego że przepisów nie rozumie :]

    > Oczywiście nie piję tutaj do autora, bo On rozumie swój błąd, przyznał się
    > do tego błędu, i to się ceni. Wyciagnie wnioski i następnym razem nawet
    > jeśli na szybko będzie chciał naprawić swój błąd ustawienia się do manewru,
    > zrobi to ostrożniej. Dla swojego dobra i innych. Taka to róznica między
    > człowiekiem myślącym a tępakiem takim jak ty, który w sytuacji oczywistej
    > będzie udowadniał swoją "niewinność" za wszelką cenę, robiąc problemy
    > człowiekowi który jechał jak przepisy przykazały.

    Jak wykazałem, przepisów nie rozumiesz ale dupę swoją i innych chronisz. Też
    dobrze :)ale do czasu...

    > Zatem, standardowo, EOT misielku.

    Zawsze spiedralasz jak ci się argumenty z dupy kończą :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.