  • Data: 2015-05-08 13:15:24
    Temat: Re: rondo kolizja i insiura...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-08 09:31, pablo46 wrote:
> [...]
    5y,167.87h,80.27t/data=!3m4!1e1!3m2!1s8w4dWXTmQ_mYYJ
    OvGRO4pw!2e0!6m1!1e1

    >IMHO dokładnie tak ja napisałem - znaczy jesteś winien jazdy z
    >niewłaściwego pasa (to osobna sprawa), a koleś jest winien
    >nieustąpienia pierwszeństwa i spowodowania kolizji.
    >Też nie popieram takiego rozumowania, ale (nie)stety tak jest.

    No to teraz mala zagadka - jak sie ma samochod na prawym pasie
    warszawskiej, ktory chce pojechac prosto, na prawy pas ronda, w
    stosunku do samochodu na lewym pasie warszawskiej, ktory nie chce
    pojechac na lewy, wewnetrzny pas ronda, tylko zbacza w prawo ...

    J.