  • 51. Data: 2017-10-07 20:44:24
    Temat: Re: robota
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > bardzo bym chciał poznać zdanie wspólnoty europejskiej na temat mojego
    > pomysłu stworzenia Oficjalnej Listy Moich Wrogów [R]?

    aaaaa, ponieważ europa widzi swoje, dodam, że celem jest jedynie
    pokazanie kto jest czyim konkurentem do żłoba, żadne inne cele misyjne
    nie są wspierane...

    czy zdaniem Grupy taka prezentacja na rynek oficjalnych konkurentów to
    coś pożądanego czy nie za bardzo?

  • 52. Data: 2017-10-07 21:27:25
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Sebastian Biały wrote:

    > Ostatni raz widziałem go jakies 9 lat temu wiec informacje mam mocno
    > nieaktualne. Wtedy był obrażony na cały internet. Jest w wieku
    > emerytalnym lub już go nie ma.

    Aż takiego bajzlu w papierach chyba nie ma, by go trzymali dekadę
    po "śmierci":

    https://msp.money.pl/baza-firm/slawiec-dariusz-tluma
    cz-przysiegly-jezyka-niemieckiego-sosnowiec-a800423.
    html

    Chyba po prostu trafił na dobrego specjalistę i go wyciągnęli na prostą.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 53. Data: 2017-10-07 21:44:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Wyderski napisał:

> [...]
    > po "śmierci":
    >
    > https://msp.money.pl/baza-firm/slawiec-dariusz-tluma
    cz-przysiegly-jezyka-niemieckiego-sosnowiec-a800423.

    Bajzel jest znaczny, bo w bazie CEIDG online jest jeszcze ul. Bieruta
    zamiast Kościelnej. A to jest było nie było bardziej oficjalny "papier".

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2017-10-08 12:34:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Z wyjątkiem lokalizacji, na NK jest Chorzów, a Expierd jest z Sosnowca.
    > Chyba, że się przeprowadził...

    > Wcale się nie zdziwię, jeśli.

    Po zestawieniu wszystkich faktów dochodze do wniosku, że profil NK może
    nie opisywać Experta Właściwego. To jest rocznik 1970, a CEIDG podaje,
    że biznes na Kościelnej (primo voto Bieruta) został otwarty w roku 1990.
    Chyba rzadko się zdarza, by dwudziestolatek był tłumaczem przysięgłym,
    nawet jeśli jest Wybitnym Expertem. Expert-emeryt -- to prawdopodobne.

    --
    Jarek

  • 55. Data: 2017-10-08 16:25:23
    Temat: [EOT] robota
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ, ależ ależ ależ chłopcy zdefiniowali,że ostro wygrali,
    czym ten bardzo ciekawy wątek został zagaszony... AMEN!

  • 56. Data: 2017-10-08 20:18:08
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > Chyba rzadko się zdarza, by dwudziestolatek był tłumaczem przysięgłym,
    > nawet jeśli jest Wybitnym Expertem. Expert-emeryt -- to prawdopodobne.

    To musiał chyba zdjąć swój profil, bo jedyny Dariusz Sławiec, jaki mi
    pokazała NK, to ten, o którym wspomniałem. Na "Dariusz Slawiec", gdzie "l"
    jak Lucyna, zamiast "ł" jak Łukasz, nie ma nikogo.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 57. Data: 2017-10-08 20:33:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > To musiał chyba zdjąć swój profil, bo jedyny Dariusz Sławiec, jaki mi
    > pokazała NK, to ten, o którym wspomniałem. Na "Dariusz Slawiec", gdzie "l"
    > jak Lucyna, zamiast "ł" jak Łukasz, nie ma nikogo.

    Ja też widziałem dawno temu chyba ten sam. Wydał mi się zgodny, a to czy
    Chorzów, czy Sosnowiec, musiałem uznać za drobny szczregół. W końcu to
    dość blisko. Ale jednak to chyba tylko zbieżność imienia i nazwiska. Według
    moikrewni.pl osób z nazwiskiem experta jest w całym kraju 80. W Sosnowcu 8,
    a w Chorzowie 1-3. Niewiele. Tych przez "l" nie ma ani jednego

    --
    Jarek

  • 58. Data: 2017-10-08 23:12:37
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > Chorzów, czy Sosnowiec, musiałem uznać za drobny szczregół. W końcu to
    > dość blisko. Ale jednak to chyba tylko zbieżność imienia i nazwiska.

    Bardzo możliwe.

    Z jakiejś książki satyrycznej, tytułu, ani autora mie pomnę:
    "Chciał strzelić do pana Sawy,
    A strzelił do pana Sowy.
    Ot, taki raczej błahawy,
    Lapsusik językowy".

    > moikrewni.pl osób z nazwiskiem experta jest w całym kraju 80. W Sosnowcu
    > 8,

    Może to ktoś z rodziny? Skoro część, to Zagłębioki, a inna część Hanysy? Jak
    u Bercika w serialu Święta Wojna...

    > a w Chorzowie 1-3. Niewiele. Tych przez "l" nie ma ani jednego

    Toteż nawet nie liczyłem, że kogoś znajdzie, miałem na myśli to, że
    niektórzy piszą swe nazwiska bez pliterek i niekiedy, aby ich znaleźć, to
    takowoż trzeba szukać, bo inteligencja wyszukiwarki NK stanęła chyba w
    czasach, gdy pliterek nie używano. W Guglu, czy nawet chyba Allegro, mogę
    wyszukać tak, czy siak i coś-tam znajdzie.
    A w NK, jak ktoś nazywa się np. Złotopolski, to nie znajdzie go, jak zapodam
    Zlotopolski. I odwrotnie. Na szczęście, nie trzeba pilnować wielkości liter.

  • 59. Data: 2017-10-10 10:55:03
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    >jak sznurkiem naprawić takie, w sumie dość typowe, uszkodzenia:

    Polecam to, koszt naprawy tylko 50 gr.
    https://www.olx.pl/oferta/guma-do-majtek-waska-CID61
    9-ID2DBsB.html