  • Data: 2017-10-08 20:33:14
    Temat: Re: robota
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > To musiał chyba zdjąć swój profil, bo jedyny Dariusz Sławiec, jaki mi
    > pokazała NK, to ten, o którym wspomniałem. Na "Dariusz Slawiec", gdzie "l"
    > jak Lucyna, zamiast "ł" jak Łukasz, nie ma nikogo.

    Ja też widziałem dawno temu chyba ten sam. Wydał mi się zgodny, a to czy
    Chorzów, czy Sosnowiec, musiałem uznać za drobny szczregół. W końcu to
    dość blisko. Ale jednak to chyba tylko zbieżność imienia i nazwiska. Według
    moikrewni.pl osób z nazwiskiem experta jest w całym kraju 80. W Sosnowcu 8,
    a w Chorzowie 1-3. Niewiele. Tych przez "l" nie ma ani jednego

    --
    Jarek