  • Data: 2013-12-18 16:52:05
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Dec 2013 15:26:28 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Powiedzmy sobie szczerze - to jest problem sci-fi!

    Nie, to jest problem użytej technologii LCD. Albo LED/OLED/AMOLED.
    Wszystkie nowoczesne ekrany są transflective, żeby były widoczne w słońcu
    muszą być reflective. Nokia się chwaliła ostatnio że zwiększyła stopień
    odbicia światła w najnowszych modelach i mają być lepiej widoczne w słońcu,
    ale generalnie walka jest z definicji stracona - albo reflective albo
    jakość obrazu. A większość ludzi chce jakości obrazu.

    Jest też droga omijająca problem, czyli dwa ekrany - LCD (IPS OIDP) i drugi
    e-ink do słońca - ale dla mnie do kompletnie bez sensu
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.