  • 11. Data: 2010-06-20 09:38:39
    Temat: LCD
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:

    > dobre dobre, datasheet do mojego sterownika ma jedną stronę... nie
    > znalazłem, pytanie aktualne - ale jak Ktoś nie wie, to niech się nie
    > udziela...
    Jak ktoś nie umie zadawać pytań to niech się nie udziela...

    To nie jest grupa wróżbitów - jak nie napiszesz *JAKI* masz LCD, to nie
    dostaniesz odpowiedzi *JAK* on się zachowuje.

    Oryginalny HD44780 wyświetla czarny pierwszy wiersz zaraz po włączeniu,
    ale klon którego mam już tego nie robi.

    Michoo

  • 12. Data: 2010-06-20 09:51:08
    Temat: Re: LCD
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    WC1602A0-STYLYHC06 - przejechałem z napięciem V0 od 5V do 0V (a może nawet
    mniej), ale czarne prostokąty na wyświetlaczu się nie pojawiły...
    wyświetlacz nie jest zainicjalizowany... może uszkodziłem obniżając V0
    poniżej 0V?

  • 13. Data: 2010-06-20 09:56:49
    Temat: Re: [req] "cienkie" goldpiny
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a możecie mi jeszcze powiedzieć w którym sklepie mają dużą ofertę płytek
    uniwersalnych - ale dwuwarstwowych? coś jak ta:
    http://allegro.pl/item1077201176_plytka_uniwersalna_
    um_02w_28x147mm_wiercona.html
    ale dwuwarstwowa?

  • 14. Data: 2010-06-20 10:35:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > WC1602A0-STYLYHC06 - przejechałem z napięciem V0 od 5V do 0V (a może
    > nawet mniej), ale czarne prostokąty na wyświetlaczu się nie pojawiły...
    Powinny być widoczne po włączeniu.

    > wyświetlacz nie jest zainicjalizowany... może uszkodziłem obniżając V0
    > poniżej 0V?
    Teoretycznie jest to możliwe, ale przed stwierdzeniem winy wyświetlacza
    sprawdziłbym połączenia - czy nie są pomieszane, nie ma zwarć ani przerw.

    Michoo

  • 15. Data: 2010-06-21 18:36:13
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > P.S.
    > Ty też możesz posiąść tę wiedzę, gdy zajrzysz do ds od swojego
    sterownika.

    Niestety, Kolega ten, mimo zapewnień, z zasady już chyba nie szuka niczego
    samodzielnie, lecz rzuca hasła tutaj, bo zawsze ktoś pomoże.

    e.

  • 16. Data: 2010-06-22 07:53:23
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > sterownika.
    >
    > Niestety, Kolega ten, mimo zapewnień, z zasady już chyba nie szuka niczego
    > samodzielnie, lecz rzuca hasła tutaj, bo zawsze ktoś pomoże.

    i Ty uważasz, że taka informacja będzie zawarta w datasheecie?

  • 17. Data: 2010-06-22 15:07:56
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hvpq9v$2ds$1@mx1.internetia.pl...

    > i Ty uważasz, że taka informacja będzie zawarta w datasheecie?

    mogłeś po prostu włączyć ten wyświetlacz pod zasilanie i byś się
    dowiedział.
    BTW, jak dobrze ktoś zauważył, nie raczyłeś zaszczycić nas typem tego
    wyświetlacza.

    http://rtfm.killfile.pl/#nie_pytaj

    e.