-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!tr
ansit4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 12 Dec 2013 00:48:19 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: reno espace 2005 1.9 diesel
References: <X...@l...net>
<10gpbkeclbns4$.nqv6ogdobpib.dlg@40tude.net>
<l8aq5t$p5b$1@news.dialog.net.pl>
In-Reply-To: <l8aq5t$p5b$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <52a8f9c5$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-69-64-149.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1386805701 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2168 89.69.64.149:62152
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2514740
[ ukryj nagłówki ]On 2013-12-11 23:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> W dniu 2013-12-11 23:17, Maciek pisze:
>> Dnia Wed, 11 Dec 2013 15:41:06 +0100, PiteR napisał(a):
>>
>> (...)
>>
>> Pol roku temu latalem po komisach i ogladalem vany. Espace byl *jedynym*
>> modelem, ktory odradzali mi prawie wszyscy handlarze. A przeciez napalony
>> klient to czysty zaobek dla nich.
>>
>
> Z Espacem jest jak z Vel Satisem. Masa elektroniki, która jednym działa
> bez zarzutu, a innym się pierdzieli non stop. To nie są auta dla kogoś,
> kto z byle pierdółką pojedzie do serwisu, tylko dla majsterkowicza,
> który się zaweźmie i przeleci sobie wszelkie śniedziejące złącza
> kontakt-sprajem i je zakonserwuje by nie śniedziały za szybko.
> Problem jest tylko z silnikami - zasadniczo godne polecenia są tylko dwa
> w obu wspomnianych modelach: z klekotów - 2.0dci, a z benzyniaków 2.0T.
Z atrakcji to ten model kryje chyba najsztywniejszą skorupę
samochodów ulicznych :) (sztywniejsza od hammerów).
z Vel Satisem to nie do końca dobre porównanie, ale zdecydowanie
Espace też jeździ.
Ale widziałem tylko jednego Initiale 3.5 - tak z tym silnikiem to jeździ
;) nie aż tak jak Vel Satis Initiale 3.5, chociaż nie wiem
czy lżejszy nie był Espace.
3.5 + Gaz nie lepsze ? może mocowanie silnika już zmienione
i do świec nie trzeba przez podwozie silnika wyjmować ;)
z renaultami jest tak że trzeba olać i jak się zbierze 4 rzeczy
to jechać, nic nie majstrować bo się nie da. Za to cholernie trudno
o usterkę co zatrzyma auto.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=