-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Irokez" <n...@e...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: renault megane - wtryski
Date: Thu, 3 Mar 2011 19:33:27 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 46
Message-ID: <ikomu0$dl0$1@news.onet.pl>
References: <b...@k...googlegroups.com>
<ikoh9i$qeh$1@news.onet.pl> <ikoje9$1ro$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: abrx240.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1299177216 13984 83.8.117.240 (3 Mar 2011 18:33:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 18:33:36 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354575
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
napisał w wiadomości news:ikoje9$1ro$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-03-03 17:57, Irokez pisze:
>>
>> Miałem megi 1.6 8V 90km.
>> Taki efekt powodował silnik krokowy, który się przywieszał. Razm mi
>> wlazło ponad 6tyś obrotów i na krzyrzówkach trzeba było gasić auto.
>> Ale to działało też w drugą stronę. Potrafił się zawiesić zamknięty,
>> więc jak dałem gazu a następnie wrzuciłem luz to obroty spadały... do
>> zera.
>> Czyszczenie u mnie nic nie dało, trzeba było wymienić silniczek cały.
>
> Silnik krokowy, czy serwomotor przepustnicy?
> Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić przepływu takiej masy powietrza przez
> kanał/wąż biegu jałowego, ale być może się mylę. Jeśli to rzeczywiście był
> silnik krokowy, to montowany w korpusie przepustnicy czy na przewodzie
> obejściowym?
Krokowy od jałowych. W sumie budowa banalna bo cewka motoru z trzpieniem w
środku i sprężynką. Można było to wykręcić (2 śruby do kolektora dolotowego
od tyłu, za przepustnicą (kanał równoległy)) wyciągnąć ten tłoczek
przytykający kanał, poczyścić, ustawić w dowolnej pozycji a i tak po
skręceniu komp go sam właściwie ustawiał.
Sam się nieziemsko zdziwiłem jak odpaliłem auto a po chwili obroty szły do
odcięcia.
>> Druga sprawa - miałem tez dziurkę w wężyku gumowym od kolektora ssącego
>> do czujnika podciśnienia - takie czarne kwadratowe przykręcone do grodzi
>> pod szybą z rurką od spodu.
>
> Osobiście raczej skłaniam się ku temu problemowi, bardzo często mechanicy
> nie potrafią rozróżnić usterki układu pomiarowego od układu wykonawczego.
>
Jakby padł ten czujnik, to od poldka pasuje ;]
Ale jak padnie to check się świeci. Wypięcie to check i obroty spadają
prawie do gaśnięcia. Za duża dziura w rurce to wszystko ok ale po
przygazówce check. Odpięcie rurki podobnie - po przygazówce check i 1500
obrotów. Mała dziurka to śfirowanie obrotów ale bez check'a. Tak
przetestowałem sobie ;)
Pozdrawiam
--
Irokez
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=