eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrenault megane - wtryski › Re: renault megane - wtryski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: renault megane - wtryski
    Date: Thu, 3 Mar 2011 19:33:27 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <ikomu0$dl0$1@news.onet.pl>
    References: <b...@k...googlegroups.com>
    <ikoh9i$qeh$1@news.onet.pl> <ikoje9$1ro$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abrx240.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299177216 13984 83.8.117.240 (3 Mar 2011 18:33:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 18:33:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354575
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:ikoje9$1ro$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-03-03 17:57, Irokez pisze:
    >>
    >> Miałem megi 1.6 8V 90km.
    >> Taki efekt powodował silnik krokowy, który się przywieszał. Razm mi
    >> wlazło ponad 6tyś obrotów i na krzyrzówkach trzeba było gasić auto.
    >> Ale to działało też w drugą stronę. Potrafił się zawiesić zamknięty,
    >> więc jak dałem gazu a następnie wrzuciłem luz to obroty spadały... do
    >> zera.
    >> Czyszczenie u mnie nic nie dało, trzeba było wymienić silniczek cały.
    >
    > Silnik krokowy, czy serwomotor przepustnicy?
    > Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić przepływu takiej masy powietrza przez
    > kanał/wąż biegu jałowego, ale być może się mylę. Jeśli to rzeczywiście był
    > silnik krokowy, to montowany w korpusie przepustnicy czy na przewodzie
    > obejściowym?

    Krokowy od jałowych. W sumie budowa banalna bo cewka motoru z trzpieniem w
    środku i sprężynką. Można było to wykręcić (2 śruby do kolektora dolotowego
    od tyłu, za przepustnicą (kanał równoległy)) wyciągnąć ten tłoczek
    przytykający kanał, poczyścić, ustawić w dowolnej pozycji a i tak po
    skręceniu komp go sam właściwie ustawiał.
    Sam się nieziemsko zdziwiłem jak odpaliłem auto a po chwili obroty szły do
    odcięcia.

    >> Druga sprawa - miałem tez dziurkę w wężyku gumowym od kolektora ssącego
    >> do czujnika podciśnienia - takie czarne kwadratowe przykręcone do grodzi
    >> pod szybą z rurką od spodu.
    >
    > Osobiście raczej skłaniam się ku temu problemowi, bardzo często mechanicy
    > nie potrafią rozróżnić usterki układu pomiarowego od układu wykonawczego.
    >

    Jakby padł ten czujnik, to od poldka pasuje ;]
    Ale jak padnie to check się świeci. Wypięcie to check i obroty spadają
    prawie do gaśnięcia. Za duża dziura w rurce to wszystko ok ale po
    przygazówce check. Odpięcie rurki podobnie - po przygazówce check i 1500
    obrotów. Mała dziurka to śfirowanie obrotów ale bez check'a. Tak
    przetestowałem sobie ;)

    Pozdrawiam

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: