-
1. Data: 2013-02-15 22:10:47
Temat: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.
Niestety dostałem zwrot:
Witaj. Ta wiadomosc zostala wygenerowana przez system pocztowy
Orange.pl.
Dostarczenie Twojej wiadomosci okazalo sie niewykonalne, nasz
serwer pocztowy nie bedzie staral sie wyslac jej ponownie.
Dokladna przyczyna niedoreczenia listu znajduje sie ponizej.
<Online.Mass{at}centertel.pl>:
212.160.172.68 does not like recipient.
Remote host said: 550 User unknown
Giving up on 212.160.172.68.
W nagłówkach zwrotnych widzę że oryginał był adresowany też do
ecare.zgloszenia{at}orange.com. Będzie tam rozpatrzony? Czy wysyłać
reklamację jakoś inaczej? Na jaki adres?
WAM
--
mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem
-
2. Data: 2013-02-15 23:08:41
Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
Użytkownik WAM napisał:
> Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
> transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.
>
> Niestety dostałem zwrot:
Ja od pewnego czasu po prostu pisze pismo listem, bo kontak i
wyjasnienie w tej firmie czegokolwiek przez telefon czy formularz jest
nie do zrobienia.
-
3. Data: 2013-02-16 01:00:34
Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
Od: Krystek <s...@k...art.pl>
W dniu 2013-02-15 22:10, WAM pisze:
> Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
> transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.
Przez formularz po zalogowaniu czy mailem z konta Orange OnLine?
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
-
4. Data: 2013-02-16 01:07:13
Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Sat, 16 Feb 2013 01:00:34 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
wrote:
>W dniu 2013-02-15 22:10, WAM pisze:
>> Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
>> transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.
>
>Przez formularz po zalogowaniu czy mailem z konta Orange OnLine?
Wyslalem przez formularz reklamacji, po zalogowaniu i dodatkowym
autoryzowaniu dostepu do formularza kodem PUK. Zwrotka przyszla na
maila.
WAM
--
mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem
-
5. Data: 2013-02-16 09:12:27
Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
Od: "Kamil" <n...@g...com>
Użytkownik "WAM" napisał:
> Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
> transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.
> Niestety dostałem zwrot:
Proponuję rezygnację z ich usług. Żabojady mają klienta w d... wRodzinie
rozmowa to 19 gr i 2 lata ważności konta.
Pzdr
-
6. Data: 2013-02-16 09:28:25
Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>
Dnia Sat, 16 Feb 2013 09:12:27 +0100, Kamil napisał(a):
> Użytkownik "WAM" napisał:
>
>> Wysłałem reklamację Orange via www (!) - w OFnK wycięło mi limit
>> transferu, mimo że konto jest ważne jeszcze 10 miesięcy.
>
>> Niestety dostałem zwrot:
>
> Proponuję rezygnację z ich usług. Żabojady mają klienta w d... wRodzinie
> rozmowa to 19 gr i 2 lata ważności konta.
>
Ich strona jest innego zdania:
http://www.wrodzinie.com.pl/oferta/produkty-i-uslugi
--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D
-
7. Data: 2013-02-16 19:49:09
Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
Od: Jasio <n...@o...pl>
W dniu 2013-02-16 09:12, Kamil pisze:
> wRodzinie
> rozmowa to 19 gr i 2 lata ważności konta.
Czy to prawda, że jak zrobi się przelew na 666 zł, to odmawiają doładowania?
-
8. Data: 2013-02-19 23:06:16
Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Sat, 16 Feb 2013 01:07:13 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
>>Przez formularz po zalogowaniu czy mailem z konta Orange OnLine?
>Wyslalem przez formularz reklamacji, po zalogowaniu i dodatkowym
>autoryzowaniu dostepu do formularza kodem PUK. Zwrotka przyszla na
>maila.
Wyslalem ponownie przez formularz 18.02 i nie bylo zwrotki, nawet
odpowiedz przyszla 19.02 o rozpatrzeniu reklamacji i przywroceniu
zniknietego pakietu transferu.
WAM
--
mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem