  • 1. Data: 2011-04-23 00:01:00
    Temat: reklama
    Od: janek <I...@w...pl>

    zna ktos jakas firme która zechce okleic reklama mój samochód?

  • 2. Data: 2011-04-23 00:04:59
    Temat: Re: reklama
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    janek pisze:
    > zna ktos jakas firme która zechce okleic reklama mój samochód?

    The Blue Oyster Bar ?

    ;-)

    Seco

  • 3. Data: 2011-04-23 11:04:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-23 00:01, janek pisze:
    > zna ktos jakas firme która zechce okleic reklama mój samochód?

    Zapomnij. Nie warto.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-04-23 11:12:58
    Od: "Kruszynka" <w...@o...pl>

    skad jestes? calosciowa reklama wchodzi w gre?tzn. chodzi mi tez o szyby
    boczne tylne i szyba wsteczna
    Uzytkownik "janek" <I...@w...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    zna ktos jakas firme która zechce okleic reklama mój samochód?

  • 5. Data: 2011-04-26 09:40:06
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    >Uzytkownik "janek" <I...@w...pl> napisal w wiadomosci
    bb.googlegroups.com...
    zna ktos jakas firme która zechce okleic reklama mój samochód?

    Pewnie wiekszosc firm chce, by sie tak reklamowac. Ale niewiele chce za to
    zaplacic...
    Czy masz na mysli taka firme, która Ci za to zaplaci? Czy chcesz sobie
    odswiezyc wyglad auta bez inwestycji w malowanie?
    Tomek