  • Data: 2012-02-07 11:17:23
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:
    >Jakiego tłoku?
    >Wystarczyło trochę mrozu i żadnego tłoku nie ma, a ja mam deja-vu z
    >wczesnych lat 90-tych.

    No coz, ja notuje ruch nie odbiegajacy od normy.
    I nawet tlok na parkingu wrocil, bo chyba byl skorelowany z sesja na
    uczelni a nie z mrozem.

    >I to by było na tyle w rozważaniach o samochodowym złomie - złom po
    >prostu przegrał z zimą i od razu jeździ się świetnie, zwłaszcza że
    >śniegu nie ma za grosz, a drogi suche i przyczepne.

    No coz, moj owszem przegral ... ale przezorny zawsze ubezpieczony -
    odpalilem jeszcze starszego zloma bez problemow :-)

    Z drogami roznie - do wczoraj byl mroz bez opadow, dzis auto na kostce
    juz sie slizga :-)

    J.