  • 41. Data: 2015-01-05 15:09:52
    Temat: Re: rejestrator trasy na czasie :)
    Od: Xen <x...@n...pl>

    i jeszcze pytanie, czy kabel nie przeszkadza podczas jazdy ??
    I karta np 32 gb na ile godzin starcza ?

  • 42. Data: 2015-01-05 15:43:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2015 15:09:52 +0100, Xen napisał(a):
    > i jeszcze pytanie, czy kabel nie przeszkadza podczas jazdy ??

    Jeden, przy odpowiednim mocowaniu, nie przeskadza.
    Ale dodajac inne gadzety - kablownia :-(

    > I karta np 32 gb na ile godzin starcza ?

    W charakterze samochodowym to nie musi na dlugo.
    Byleby sie nie skasowala po wypadku.

    No chyba ze chcesz po trasie co ciekawsze kawalki na YT ..

    J.

  • 43. Data: 2015-01-05 16:31:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 11:34, Xen pisze:

    > hmm patrzylem na allegro i sa po ok 230 zl a z zagranicy nie
    > chce kupowac

    Jak nie chcesz zza granicy - to nie kupuj.
    W internetach bez problemu znajdziesz informacje, którzy
    sprzedawcy zagraniczni sprzedają "orygiunały" tj na odpowiednim
    novatequ ... natomiast nie wiem (bo się nie interesowałem) czy
    tak łatwo trafisz na informacje o sprzedawcy w PL.

    Komentarze allegro - o kant dupy, ludzie często piszą pozytywy
    zaraz po otrzymaniu sprzętu i bez sprawdzenia ocenienia co
    dostali ... u chinoli to samo, ale dzięki paru forom maniaków i
    fanatyków możesz mieć 100 % pewności co do ciebie z chin
    przyjdzie, bo ci "fanatycy" rozbebeszają towar, który przyszedł
    do ostatniej śrubeczki.

    Co do kabla - ja mam kamerę schowaną za lusterkiem, tak , że
    muszę się pochylić aby ją zobaczyć, kabel zaś idzie pionowo do
    podsufitki do góry, jest następnie podsufitką - słupkiem
    pociągnięty w stronę rozdzielacza gniazda zapalniczki.

    Tak jak Ci JF napisał, jeden kabel to nie problem, problem się
    robi jak masz parę gadżetów. Ja mam:

    - tracker gps co by rodzina wiedziała gdzie jestem
    - nawigacja
    - kamera
    - wiecznie podłączony telefon który robi za modem dla nawigacji
    - antyradar

    Jak widzisz to już 5 :), jakbym jeszcze wrócił do używania CB to
    by było 6 ;)

    I Karta - zależy jaka rozdzielczość Cie interesuje, można to
    spokojnie wygooglać, są tabele w sieci do wszystkich
    rozdzielczości na ile karta starcza .. coś mi się kolebocze ale
    moge być w błędzie , że na fullhd przy 30fps 32 giga starcza na
    4 godziny nagrania, ale nogi za to sobie uciąć nie dam.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 44. Data: 2015-01-05 18:54:04
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 16:31, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Jak nie chcesz zza granicy - to nie kupuj.

    A to czym sie roznia ?? Jakoscia, obrazem czy czym ????

    Na allegro widzialem polskiego dystrybutora tj

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4941097851

    wiec mysle ze to nie sciema

    co o tym myslicie ?

  • 45. Data: 2015-01-15 00:57:22
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    > hmm patrzylem na allegro i sa po ok 230 zl a z zagranicy nie chce kupowac

    G1WH : TYLKO z chin.
    To, co na alledrogo sprzedają zazwyczaj tylko kształtem obudowy
    przypomina G1w :) 2 x się naciąłem, 2x odsyłałem (mając już dla
    porównania "oryginał"*).
    Nic lepszego w rozsądnych piniondzach. Mam 3 szuki, chwalę.
    Mivue 538/568 kosztuje 3x tyle dając to samo.

    Poniżej pytanie o zajętość karty:
    na 32-kę wchodzi 6-10 godzin nagrania FH (zależnie od konfiguracji: z
    dźwiękiem czy bez i od warunków oświetleniowych / dynamiki otoczenia)

  • 46. Data: 2015-01-16 09:54:07
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > G1WH : TYLKO z chin.

    Ok, tez mam G1WH, ale nei mam pojecia jak ustawic nagrywanie w petli.
    Czy ustawienie "ustawienie w petli 1, 3, 5, 10min" - to jest to?
    Czy bedzie nagrywal takie "odcinki" i jak sie zapelni karta, bedzie
    nadpisywal najstarsze, czy jak?

    Obecnie wywala mi komunikat
    "karta pelna"

    Dziwny ten soft jakis...