    From: moonraker <m...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: rejestracja bez przegladu
    Date: Tue, 08 Jun 2010 11:04:29 +0200

    W dniu 2010-06-07 17:07, kakmar pisze:

    > Ale robisz dezinformację. Nie będę szukał teraz pp, i napiszę tylko z
    > pamięci:
    > US może uznać że cena na umowie, jest "niedobra". Może wezwać stronę
    > umowy, płatnika do złożenia wyjaśnień. Strona umowy może wyjaśniać, albo
    > pokazać liczbę na umowie i powiedzieć "o tyle było".
    > US może zlecić rzeczoznawcy wycenę przedmiotu umowy.
    > Jeśli wycena rzeczoznawcy różni się o>30% od ceny na umowie, to w drodze
    > decyzji adm. może wtedy zażyczyć sobie: podatku, zwrotu kosztów wyceny i
    > nie pamiętam zupełnie czy czegoś więcej. Wtedy niestety trzeba zapłacić.
> [...]

    A czy ja napisałem coś innego? Nie wiem skąd jesteś ale przypuszczam że
    z miasta w którym US to wielka instytucja. Ja mieszkam na zadupiu i u
    mnie US to tylko kilka okienek i nie ma żadnych biur podawczych tylko w
    przypadku PCC idziesz z deklaracją do konkretnego urzędnika który Cie
    "załatwia" na poczekaniu i decyduje czy umowa "przechodzi" czy nie.
    Cyt:" Może wezwać stronę umowy, płatnika do złożenia wyjaśnień.." no
    proszę cię co im miałem wyjaśnić to że zapłaciłem tyle ile zapłaciłem?
    że nie jestem wielbłądem? Nie wiem ile razy miałeś okazję "tłumaczyć"
    się w US ale wydaje mi się że masz o tym tylko wirtualne pojęcie. Zdaje
    sobie sprawę że mogłem się odwoływać, wyceniać i pewnie za kilka tygodni
    by wyszło na moje, ale szkoda mi było czasu, nerwów i papieru na pisanie
    odwołań. Po prostu suma sporu była niewspółmierna do nakładów czasu,
    nerwów itd.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/