  • 1. Data: 2010-07-05 19:38:36
    Temat: rejestracja auta na inną osob
    Od: "Jim" <j...@g...pl>

    Mam póki co taką hipotetyczną sytuację , kupuję auto ,wszystkie dane w
    umowie sprzedaży są na mnie , ale chciałbym zarejestrować je na inną osobę
    ( nie spokrewnioną ze mną i w innym mieście ), czy jest to możliwe bez
    jakichś dodatkowych dokumentów ? A jeśli nie to jakie warunki trzeba by
    spełnić ?

  • 2. Data: 2010-07-05 19:39:51
    Temat: Re: rejestracja auta na inną osob
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > dodatkowych dokumentów ? A jeśli nie to jakie warunki trzeba by spełnić ?

    Sprzedać lub podarować ten samochód inne osobie.

  • 3. Data: 2010-07-05 21:05:44
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-05 19:38, Jim pisze:
> [...]
    > ( nie spokrewnioną ze mną i w innym mieście ), czy jest to możliwe bez
    > jakichś dodatkowych dokumentów ? A jeśli nie to jakie warunki trzeba by

    Sprzedaj lub dokonaj darowizny i idź z obiema umowami do WK.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-07-06 08:21:56
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 5 Lip, 21:05, Grejon <g...@i...pl> wrote:

    > Sprzedaj lub dokonaj darowizny i idź z obiema umowami do WK.

    a urząd skarbowy ? nic nie trzeba robić ?

  • 5. Data: 2010-07-06 08:24:51
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-06 08:21, Mateusz pisze:

    > a urząd skarbowy ? nic nie trzeba robić ?

    Jak sprzeda na umowę k-s to musi wypełnić i opłacić PCC, jak daruje, to
    jeszcze zależy komu i za ile.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2010-07-06 10:00:12
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    W dniu 06.07.2010 08:21, Mateusz pisze:

    > a urząd skarbowy ? nic nie trzeba robić ?
    Nabywca płaci 2% podatku od wartości auta lub podatek od darowizny.

    Pozdrawiam
    Daniel