  • Data: 2017-10-10 13:43:05
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    water-to-use-when-making-coffee/

    > Tak swoja droga - to nie reaguje bardzo szybko do gipsu, ktory wydaje
    > mi sie malo rozpuszczalny .. ale wiki podaje 2.1g/litr wiec wcale nie
    > tak malo ... i to w 20C

    No właśnie, ciekawe czy nasz kolega zna ile kazdego z tych trzech
    składników się godaje w gramach na litr wody. Widziałem saszetkę
    przeznaczoną do rozpuszczenia w galonie wody (3.785l) i była bardzo mała,
    na oko połowa wielkości typowej saszetki na prezerwatywę. ;-)

    > Albo maja to w d* - wazne, zeby maszyna sie nie zapychala, a swoje
    > elektrolity to nich ludzie sami dbaja :-)

    Gdyby chodziło o czystosc maszyny to nie dodawaliby specjalnie odmierzonych
    ilosci soli mineralnych tylko robiliby z wody demineralizowanej. Dodają te
    sole bo poprawia to smak otrzymanego gorącego napoju.