  • Data: 2017-09-25 17:44:27
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na polce z wodami do picia na pewno nie ma zadnej destylowanej, sa
    > natomiast "mineralne" :-)

    Sprawdz półkę z rzeczami dla noworodkow.

    > Natomiast na innej polce jest ta w/w, i chyba nawet na etykiecie
    > sugeruja, ze dobrze wlac do zelazka :-)
    > I chyba do nawilzacza powietrza dobrze.

    Jedno drugiemu nie przeszkadza, to przecież czysta woda.

    > http://www.listonic.com/pl/gazetki/carrefour/106981-
    woda_demineralizowana
    > https://www.ecarrefour.pl/motoryzacja/elektryka/akum
    ulator/akcesorium-polaris-woda-demineralizowana-5-l
    > http://www.akwawit.com.pl/pl/woda_demineralizowana_1
    l.html
    > http://czystawoda.slask.pl/
    > http://wodadest.pl/cennik/
    >
    > I zeby temat byl Ci bliski :-)
    > http://www.akwarium.net.pl/forum/woda/woda-destylowa
    na-a-demineralizowana/

    Nie mam jak kliknąć na te linki teraz bo nie mam czasu...

    Ja to rozumiem tak: destylacja jest jedną z kilku metod oczyszczania wody z
    minerałów, a więc demineralizacji.
    Innym jest odwrócona osmoza. Jeszcze innym, użycie granulowanych
    wymieniaczy jonowych.
    W efekcie masz wody pozbawione minerałów różniące się jakimiś drobnymi
    szczegółami.

    Destylowana woda ma zalety takie, że przeważnie wychodzi z destylarki
    sterylna, bo została poddana obróbce termicznej, co może mieć dla odbiorcy
    końcowego duże znaczenie.

    Dla akwarysty ani herbaciarza-amatora nie ma to jednak znaczenia.