  • Data: 2017-09-25 20:09:00
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-25 o 13:52, Mario pisze:
    > A ty nie napisałeś czy to wahanie o 1,6? to są incydenty na tle
    > płynnego pokazywania temperatury, czy raczej po prostu pokazuje
    > zawsze z rozdzielczością 1,6?. A więc czy jeśli pokazuje 20,0 to
    > pokaże też 19.9, 19.8, 19.5 czy od razu tylko 18.4.

    Zerknij w posta topic'owego, stoi jak byk:

    Wyjaśnię dodatkowo: te "frustracyjne" zmiany są *skokowe*.
    [ i w innym akapicie ]:

    > No i czy od zawsze tak miał, czy mu się tak teraz zrobiło.

    Bawię się nim od 3 tygodni, tyle go mam, ale... Jego wyjściowe
    ustawienia startowe różniły się od tych, jakie podaje instrukcja,
    "ustawień fabrycznych". Nie mogę więc mieć pewności, że jest to nówka
    nieśmigana: być może ktoś tego używał (w kraju producenta, Singapur od
    nas raczej daleko, chyba tej drogi nie odbył 3 razy?), użył, stwierdził
    że źle działa, i odesłał?