eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaregulacja mocy PWM...Re: regulacja mocy PWM...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: regulacja mocy PWM...
    Date: Sat, 13 Apr 2013 15:33:16 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <kkbn1n$1ee$1@news.task.gda.pl>
    References: <kkad68$ev5$1@news.task.gda.pl>
    <168wrrkgy8wvh$.x8h3pc550qjz$.dlg@40tude.net>
    <kkbhk1$hql$1@news.task.gda.pl>
    <1mf9a16pf32gx.jgrk83tj93ub$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: terminal-1-178.retsat1.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1365860215 1486 195.13.38.178 (13 Apr 2013 13:36:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Apr 2013 13:36:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <1mf9a16pf32gx.jgrk83tj93ub$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:645810
    [ ukryj nagłówki ]


    > A moze po prostu jak normalny czlowiek 21w uzyjesz BLDC :-)

    Nic nie mogę użyć innego niż jest, bo chodzi o modyfikację istniejącego
    rozwiązania, i to w kilkudziesięciu egzemplarzach.

    > No bo z drugiej strony - jak pisalem, zwykla przetwornica step-down, i
    > otrzymasz 24V, a silnik sie bedzie krecil jak zwykle (czyli zaleznie
    > od obciazenia)

    teoretycznie mógłbym to zrobić, dokładając przetwornicę na "wyjściu",
    ale to nie jest korzystna sytuacja (brak miejsca, dodatkowe koszty, itp).

    Mając możliwość regulacji PWM tylko kosztem zmiany software, jest to
    najlepsza "ekonomicznie" opcja, chociaż oczywiście wiadomo, że niezbyt
    precyzyjna.

    Obciążenie silnika jest stałe. Jan napisałem, wahania rzędu 10%
    szybkości nie są problemem , więc po prostu podłączę silnik, i zobaczę
    jak on się zachowuje. W razie potrzeby zrobię charakterystykę, i
    odpowiednio zmodyfikuję współczynnik wypełnienia.

    De facto chodzi o zakres napięć wejściowych silnika 24-30V.
    Czyli nie jest to bardzo szeroko.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: