  • Data: 2008-05-30 16:21:02
    Temat: Re: registrarzy a end-userzy - nie do konca detaliczni
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    konrad rzentarzewski pisze:

    > czy nie uwazacie ze dostep do webapi systemow rejestratorow powinien byc
    > zapewniony "w cenie"? jak radzicie sobie z takimi koszmarkami jak np.
    > zmiana delegacji dla 200 domen u 10 roznych registrarow?

    odpowiedź oczywiście nie na pytanie, ale mając 10 domen u 20
    registrantów to jest dość dziwnie. jakbyś miał 200 u jednego to mogę się
    zacząć zgadzać, ale po co trzymasz ich u różnych ?
    Jak ci Klient zezwala na zarządzanie domeną w jego imieniu, to jak
    rozumiem ufa ci i jak mu powiesz, że ma podpisać jeden papierek więcej
    (z wystąpieniem o auth-info) to chyba nie będzie z tym problemu.

    Kolejna sprawa: jak często zmieniasz delegację domen Klientów ?? Chyba
    nie chciałbym być Twoim Klientem jak robisz takie demolki często.

    BTW. 200 domen to niewiele.

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl