  • 11. Data: 2012-03-01 09:58:34
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: W <w...@w...pl>

    AL wystukał, co następuje:

> [...]
    > swoja aplikacje) (ja mam w telefonie 'fabryczna' aplikacje nagraj)
    > ale uzywam z zewnetrznej aplikacji, ktora nagrywa kazda rozmowe a po
    > jej zakonczeniu pyta czy zachowac, czy nie.
    >
    > Przez pewien czas mialem rowniez taka, ktora dodawala klawisz do
    > glownego ekranu rozmowy i w dowolnej chwili mozna go nacisnac i zaczyna
    > sie nagranie.
    >
    > Aplikacji tego typu jest od groma - cos dopasujesz pod siebie.
    > Czesc z nich jest darmowa, czesc platne a niektore testowe - tzn
    > uzywasz przez tydzien/dwa i decydujesz czy kupic lub nie.

    Problem z nimi jest taki, że w przypadku większości urządzeń nagrywają tylko
    jedną stronę (tj pomijam tutaj 'hakowanie' urządzenia i bawienie się w
    custom romy).

    Mógłbyś podać przykładową używaną przez Ciebie?

  • 12. Data: 2012-03-01 10:02:16
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-03-2012 10:53, W pisze:
    > K wystukał, co następuje:

    > moze dopiero w ICS dodali...

    > Gdzie? :)

    http://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/
    xperia-neo/specifications/

    nie pisz prosze tylko ze to do neo (bez v) bo one sie roznia tylko
    aparatem i podswietleniem lcd. poza tym to dziala przy SIPie.

  • 13. Data: 2012-03-01 10:05:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-03-2012 10:11, K pisze:
    > witam,
    > tak mi sie w oczy rzucilo:
    > - brak mozliwosci wyslania kontaktu z ksiazki telefonicznej
    > - brak mozliwosci wlaczenia nagrywania rozmowy w jej trakcie z poziomu
    > glownego ekranu rozmowy (nagrywanie w ogole nie mozliwe bez zew. aplikacji)
    > - brak zainicjowania polaczenia video (akurat moj neo v ma dwie kamery i
    > potrafi zainicjowac video polaczenie ale tylko z poziomu SIP)
    >
    > zdaje sobie sprawe ze funkcjonalnosc androida polega na
    > aplikacjach/patchach zewnetrznych, ale w/w funkcjonalnosc wystepuje w
    > starym poczciwym w810/990 czy k770.

    errata co do: brak mozliwosci wyslania kontaktu z ksiazki telefonicznej
    jest mozliwosc :) wchodze do kontaktu i naciskam przycisk menu (nie wiem
    dlaczego wczesniej tego nie widziałem)

  • 14. Data: 2012-03-01 10:07:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    K <...@...c> wrote:
> [...]
    > zdaje sobie sprawe ze funkcjonalnosc androida polega na
    > aplikacjach/patchach zewnetrznych, ale w/w funkcjonalnosc wystepuje w

    Hańba! To się w ogóle do smartfonów nie nadaje ten anroid! Hańba!

  • 15. Data: 2012-03-01 10:09:24
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał
    > pacz pan, a u mnie tej opcji nie ma, ale tu akurat podejrzewam GO
    > Launchera.

    GO jest zewnętrzną aplikacją.

    > mieszkam w polsce, telefon kupilem w polsce i wg. polskiego prawa moge
    > nagrywac rozmowy na swoj uzytek.
    > i na tym zakonczmy.

    W Polsce.

    > mam neo v

    I znowu Sony Ericsson, wróć... Sony Mobile.

    > to wez sobie dowolny telefon z tego okresu to bedziesz mial wiecej.

    Telefon. A nie urządzenie przenośne służące do pracy (bardziej zabawy) w
    Internecie posiadające aplikację o nazwie Telefon :)
    --
    M.

  • 16. Data: 2012-03-01 10:19:04
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał

    > Posinniśmy też zakazać dystrybucji noży? ;>
    > AFAIK nagrywać swoje prywatne rozmowy możesz, osobna sprawa co z nimi
    > zrobisz. Kastrowanie urządzenia z takiej możliwości tylko dlatego że w
    > pewnych przypadkach nagrywanie to "najgorsze zło" to kompletna głupota..

    Android powstał w USA, tak? No to czego oczekujesz? :)
    --
    M.

  • 18. Data: 2012-03-01 10:33:41
    Od: W <w...@w...pl>

    K wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > nie pisz prosze tylko ze to do neo (bez v) bo one sie roznia tylko
    > aparatem i podswietleniem lcd. poza tym to dziala przy SIPie.

    Ale tam jest:
    "Google Talk with video chat" i u mnie to też działa, o telefonie nic nie ma
    ;)

  • 17. Data: 2012-03-01 10:33:41
    Od: W <w...@w...pl>

    Maciek wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał

    > Android powstał w USA, tak? No to czego oczekujesz? :)

    Ale AFAIR ta funkcja jest wykastrowana głównie w koreańskich samsungach ;-)
    Kolejny AFAIR - to głównie kwestia sterowników w urządzeniu, a urządzenia są
    produkowane na różne rynki (chociażby rozróżnienie cdma/gsm)

  • 19. Data: 2012-03-01 11:23:46
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    K nabazgrał(a):

    > errata co do: brak mozliwosci wyslania kontaktu z ksiazki telefonicznej
    > jest mozliwosc :) wchodze do kontaktu i naciskam przycisk menu (nie wiem
    > dlaczego wczesniej tego nie widziałem)

    Wchodzisz do kontaktów i trzymasz przez chwilę palcem na kontakcie i
    wyświetli ci się za chwilę parę opcji w tym wysyłka kontaktu.

  • 20. Data: 2012-03-01 11:30:45
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-03-2012 11:33, W pisze:
> [...]
    >
    > Ale tam jest:
    > "Google Talk with video chat" i u mnie to też działa, o telefonie nic nie ma

    Camera and video

    8.1 megapixel camera with LED flash and Auto focus
    Sony's Exmor(TM) R for mobile CMOS sensor
    2.46x smart zoom
    f/2.4 Aperture
    HD video recording (720p)
    3D Sweep Panorama
    Image playback, supported formats: BMP, GIF, JPEG, PNG, WBMP
    Image capture, supported format: JPEG
    Video playback and recording, supported formats: 3GPP, MP4
    Accelerated Adobe Flash Video
    Front-facing camera for video calls

    nie ma tu nic na temat tego ze to ma dzialac tylko i wylacznie w jakies
    usludze google.