  • 101. Data: 2012-03-09 23:50:37
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 21:33:08 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:
    > Nie ma automapy? Przecież to obowiązkowy ficzer smartfona! Jak
    można używać
    > takiego niedorobionego gówna! Przecież każdemu potrzebna automapa w
    > telefonie, a jak ktoś twierdzi iż mu niepotrzebna, to znaczy że się
    nie zna,
    > jest gówniarzem i jednocześnie starym dziadem, a jego telefon to
    nie
    > smartfon.

    w przeciwienstwie do WP7 jest 10 innych nawigacji.
    ale widze, ze peka ci zylka i znowu tupiesz nozkami - zagraj w xboxa
    sobie dziecko i kup se w koncu ten bialy kondonik na swoja zabawke z
    WP7 bo za bardzo zaczynasz sie stresowac jej ograniczeniami - co
    podkreslasz kazda swoja kolejna wypowiedzia.

    --
    AL

  • 102. Data: 2012-03-09 23:54:27
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 9 Mar 2012 21:30:54 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    > naskrobał przy słoiku:

    > na stronach twojego boga - malomietkiego M$

    Nie wiem o kim ani o czym mówisz. Może wskaż ktorej to strony nie
    zrozumiałeś, bo była w obcym ci języku angielskim.

    > widac, ze twoja zdolnosc pojmowania swiata ogranicza sie do 6ciu
    > kafli i worka aplikacji,

    I znowu u mnie biją murzynów? A potem jeszcze będziecie dzieci pyskować, że
    to ja ad personam atakuję.
    Wątek jest o androidzie, krętaczu, nie zmieniaj tematu.

    > to co tu robisz?

    Próbuję z religijnymi fanatykami rozmawiać o wątpliwej atrakcyjnoci
    androida.

  • 103. Data: 2012-03-09 23:57:07
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 9 Mar 2012 21:33:08 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    > naskrobał przy słoiku:
    >
    > w przeciwienstwie do WP7 jest 10 innych nawigacji.

    Ale nie ma automapy! Bez automapy to gówno nie smartfon!

> [...]
    > WP7 bo za bardzo zaczynasz sie stresowac jej ograniczeniami - co
    > podkreslasz kazda swoja kolejna wypowiedzia.

    Tylko że ja drwię o telefonach, a ty pianę z pyska toczysz na mój temat.
    Komu tu żyłka pęka, psychologu za dychę?

  • 104. Data: 2012-03-09 23:58:55
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 09 Mar 2012 22:22:41 +0100, atm <...@v...pl> naskrobał przy
    słoiku:
    > Apropos Nokii, cos im ostatnio slabo idzie. Moze po rozkreceniu na
    dobre
    > sprzedazy telefonow z WP w koncu zlapia choc troche wiatru w zagle
    bo
    > poki co jest slabo.

    i poki zostana przy WP7 lub M$ nie 'naprawi' tego dziwnego wytworu -
    to nic sie nie poprawi.
    Dalej daje nokii 2 lata i bedzie plajta ( no chyba, ze cos sie zmieni
    na plus w tematach w/w)

    --
    AL

  • 105. Data: 2012-03-10 00:02:00
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 22:58:11 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:

    > Jak bardzo by androidziarze nie zaklinali rzeczywistości, Nokia
    nadal ma
    > nadal globalnie największy udział w rynku telefonów, a to nie jest
    "słabo".

    wala mnie twoje statystyki, ale moglbys sam podawac linki do
    statystyk skoro od innych tego wymagasz.

    Ovi

    > Sobie poczytaj ile swoich usług udupił "wujek google".
    > Ciekawe kiedy umrze G+.

    a kto korzysta z G+ ?
    to nie jest obowiazkowe.

    --
    AL

  • 106. Data: 2012-03-10 00:03:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    > słoiku:
    >
    > i poki zostana przy WP7 lub M$ nie 'naprawi' tego dziwnego wytworu -

    Nie, synu, nie zostaną przy WP7.5, bo będzie WP8 a potem następne wersje.
    Skąd w ogóle pomysł, że mieliby zostać przy WP7?

    > Dalej daje nokii 2 lata i bedzie plajta ( no chyba, ze cos sie zmieni
    > na plus w tematach w/w)

    No jeśli androidziarskie prognozy będą tak samo trafne jak na temat ajfonów,
    to za dwa lata Nokia będzie najbogatszą firmą na świecie.

  • 107. Data: 2012-03-10 00:07:47
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Mam solidne podstawy by sądzić, że firmy żyjące ze sprzedaży sprzętu i
    > oprogramowania jak Apple, MS czy Nokia wydają wielokrotnie więcej na
    > programistów (jak również wcześniejszy R&D jak i poźniejsze testowanie)

    Jak zwykle wszystko Ci się pomieszało, sądzę że to może być wpływ
    ciągłego kontaktu z niedorobionym badziewiem jakim jest Lumia.
    Niestety ktoś przez przypadek nabłyszczając po godzinach kafle, usunął
    z niej nalepkę "Engineering Sample, NOT FOR SALE". Na drugi dzień
    znalazł to coś, jakiś skacowany szef sprzedaży, stwierdził fachowo
    że nie ma nalepki, wreszcie gotowa. Plotka się rozeszła szybko,
    wszyscy wszak na to czekali. Ktoś wyżej kazał czym prędzej puścić
    produkcję. Zanim się wyjaśniła pomyłka, fabryka w Chinach zdążyła już
    wysłać zapakowany towar do portu. I co mieli z tym zrobić.
    Zakopać jak Apple na pustyni? Podobno mieli to wywalić do morza,
    ale ekolodzy protestowali, więc zatrudnili specy od pojechanej reklamy
    i czekają teraz wyłamując palce czy znajdzie się dość idiotów żeby to
    wykupić. A reklamy lecą.

    A co do inżynierów, to w Apple zdaje się więcej wydają na oprawki do
    okularów. A ich R&D sprowadza się do zastosowania podpatrzonej na
    biwaku pod Yellowstone zasuwki do klopa, jako przełomowej metody
    odblokowywania urządzenia. Co oczywiście ich prawnicy którzy na
    biwaku nie byli uznali za przełom godny patentu. Podobnie było
    kwadratem z zaokrąglonymi rogami. To firma która kradnie wszystko
    co tylko się da i krzyczy łapać złodzieja. To oni pokrzykując
    amazing, odkrywają czyjeś funkcjonalności z Cydii, Androida,
    czy PalmOS, drukując swoje logo na układach Samsunga i matrycach
    LG.

    MS projektantów i programistów ma, ale sami olali mobilne systemy
    i są parę lat za konkurencją, tak od razu się tego nie da nadrobić.
    Mają potencjał i możliwości, ale sami zaspali, jak się nie ogarną
    to WP podzieli losy Zune, Kin One, Two, i wielu ich niedorobionych
    wynalazków. Ale mam nadzieję ze z czasem dadzą radę i powstanie
    konkurencja dla Androida. Bo na Apple nie ma co liczyć.

    Nokia to powinna nazywać się "Chaos Ltd." miałem i mam trochę ich
    sprzętu. Poza paroma dobrymi pomysłami (ostatni to N900) które
    sama Nokia zamordowała, produkują głównie badziewie. A sprzedaż
    to tylko dobre warunki dla operatorów i reklama. Ta firma słynie
    z wysokiej technologii między innymi z routerów na bazie PC
    z Linuxem i oryginalnym Nokiowym menu, Czy konfekcjonowania
    najtańszych monitorów. Aż się kiedyś zastanawiałem czy przy
    produkcji kaloszy też byli tacy innowacyjni, że aż musieli zmienić
    branżę.

    Więc, zastanów się, nie masz pojęcia o czym piszesz, po prostu
    bredzisz, odłóż badziewną Lumię i się ogarnij.
    A dziwię się tym którzy poważnie z Tobą dyskutują.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 108. Data: 2012-03-10 00:21:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 9 Mar 2012 22:58:11 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    > naskrobał przy słoiku:

    > wala mnie twoje statystyki,

    Masz rację, nie ma się co przejmować światem realnym. Lepiej żyć sobie w
    urojonym świecie fantazji w którym Nokia bankrutuje.

    > ale moglbys sam podawac linki do
    > statystyk skoro od innych tego wymagasz.

    Chyba jeszcze nie miałem okazji wymagać, bo tak się plujesz i pienisz jeden
    z drugim, że nawet się na żadne statystyki powołać nie potrafisz.
    Ale prosz, skoro guglać ani bingować nie umisz:
    http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1764714
    Rozumisz po angielsku czy przetłumaczyć ci?

    > a kto korzysta z G+ ?

    Najwierniejsi linuksiarze. Jako aspirujący androidziarz chyba też
    powinieneś.

    Ej, ty może sobie nie zdajesz sprawy, że MS trzyma sztamę z Fejsbukiem i ma
    w nim udziały? Powinieneś wspierać G+ w walce z twoimi szatanami.

  • 109. Data: 2012-03-10 00:23:54
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 00:49:58 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:
    Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>

    > Dziękuję, już mam.

    to jeszcze jakaj gre do tego - bo widac, ze adventure ci sie juz
    znudzil.

    > Ty powiedz swojej starej, żeby ci kupiła kindla. Może w koncu jakaś
    książkę
    > przeczytasz.

    w przeciwienstwie do telefonu z WP7 nie mam problemu przeczytac
    dowolnego ebooka

    > Nie. Wyznacznik smartfona. Jak nie ma XBL to przecież już nie
    smartfon.

    no ale co tam jeszcze masz w tym WP7 procz kafli i xbxlive?
    bida z nedza ... z ascetycznym srodowiskiem 8 kafli w 10 dostepnych
    kolorach.

    po co zabierasz glos w watku, w ktorym po raz kolejny nic nie masz do
    powiedzenia?

    --
    AL

  • 110. Data: 2012-03-10 00:31:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > bredzisz, odłóż badziewną Lumię i się ogarnij.
    > A dziwię się tym którzy poważnie z Tobą dyskutują.

    Ot typowy androidziarz. Ja piszę o producentach sprzętu i oprogramowania
    oraz agencji reklamowej google, a ten wulgarny gówniarz urządza tu sobie
    jakieś opryskliwe wywody na mój temat, mimo że w dupie był i gówno widział.

    No cóż, ale pożytecznych idiotów też nam na świecie potrzeba. Ktoś musi doły
    kopać i kupować te szmelcfony z androidem, z ktorych MS czerpie kilka
    dolarów czystego zysku od każdej sztuki, które przeznaczyć może na rozwój
    lepszych rozwiązań dla mądrzejszych klientów.