  • Data: 2012-03-01 13:19:24
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po 2 miesiącach użytkowania androida przeszkadza mi najbardziej
    > długość działania baterii. Z wyłączoną synchronizacją, 3g , bez
    > używania wifi- telefon służy tylko do rozmów i sms ,z trybem
    > samolotowym od 22.00-8.00 bateria trzyma 100 godzin.
    > Używając wifi, albo trochę netu przez gsm bateria trzyma max 20
    > godzin. Więc po co jest smartfon w takim razie??. Nie będe chodził z 2
    > bateriami w kieszeni i ładowarkami i codziennie ładował telefon. Skoro
    > producenci wyposażyli urządzenia w tyle funkcji więc powinni dać
    > możliwość korzystania z tego.
> [...]

    Testowales smartfony z innymi systemami? Wiesz cudow tutaj nie da sie
    zrobic, pradozerne elementy beda wciagaly duzo pradu.
    Oprocz SGS2 wciaz mam N8 i jesli chodzi o prodazernosc jestem dosc mocno
    rozczarowany Nokia. Kazdy komponent w SGS2 jest bardziej zaawansowany
    (poza aparatem) i teoretycznie bardziej pradozerny jednak koniec koncow
    lepiej sobie radzi niz N8.
    Poszukaj w sieci info jak dlugo chodzi pod obciazeniem iPhone 4 na
    przyklad. Wiele osob narzeka na zbyt krotki czas na bterii i to nawet
    nie biorac pod uwage tego "ficzera" z 4S.