  • Data: 2012-02-08 19:55:27
    Temat: Re: redeon hd5770 ?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.02.2012 00:27, gadacz pisze:

    > Witaj,
    > mam radka 5770 (HIS) z tą różnicą, że zajmuje 2 sloty.
    >(...)
    Dzieki
    Czy słyszałeś że jakaś tam seria, producent, ma bolączki typu wentylator
    wyje jak potępieniec? albo jak karta jest za gorąca to pojawiają się
    artefakty czy też inne problemy?
    Czy karta steruje prędkością wentylatora?
    może dołożyć i kupić nową 6770 - choć to podobno ta sama karta?
    Pozdrawiam
    ToMasz
    PS a może jednak nvidie?