  • 1. Data: 2010-10-26 07:01:55
    Temat: ręce opadają...
    Od: komar <k...@1...cc>

    DVB-T Warszawa MUX2 Polsat nadaje letterboxa z sygnalizacją 4:3. Obraz w małym
    okienku na
    srodku ekranu. Co za idiota za to odpowiada?
    Analogowa kablówka:
    Aster: każdy kanał inaczej, część LB, część anamorficznie, część anamorficznie z
    sygnalizacją 4:3, zero logiki.
    Vectra: wszystko leci jako 4:3 z czego większość programów anamorficznie, TVN, Polsat
    kilka innych jako letterbox. Co ciekawe ze wszystkich programów ITI, tylko TVN leci w
    LB,
    a reszta anamorficznie, ale oczywiście telewizor myśli że to 4:3 bo tak sygnalizują.

    Jak tu teraz ustawić telewizor w tym polskim bajzlu? Mogę ustawić na stałe na Wide
    (16:9)
    ale część programów mam spłaszczonych przez LB, ustawiam na auto(original) to już w
    ogóle
    pojawia się totalny sajgon, na Zoom letterboxy wyglądają ok, ale raszta programów
    nadawanych anamorficznie jest ucinana...

    komar

  • 2. Data: 2010-10-26 07:37:10
    Temat: Re: ręce opadają...
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jak tu teraz ustawić telewizor w tym polskim bajzlu?

    Przyciskiem zmiany formatu ;-). Chyba że Twoje oglądanie TV
    polega na ciągłym zmienianiu kanałów, "bo może coś fajnego
    będzie".

  • 3. Data: 2010-10-27 11:43:22
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-26 09:01, komar pisze:

    > Aster: każdy kanał inaczej, część LB, część anamorficznie, część
    > anamorficznie z sygnalizacją 4:3, zero logiki.

    Zobacz co oni odwalili na Filmbox-ie. Oczywiście specjalne atrakcje na
    telewizorze 4:3 :)

  • 4. Data: 2010-10-27 15:58:54
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-26 09:01, komar pisze:

    > Jak tu teraz ustawić telewizor w tym polskim bajzlu?

    Bardzo prosto. Należy ustawić 1:1 pixel
    Jeżeli program leci w leterboxie to oglądasz
    go w okienku i kropka.
    dzięki temu masz mniejszą ochotę oglądać takie
    gówniane kanały jak TVN ... po jakimś czasie
    spada ich oglądalność i albo ją poprawią albo
    reklamodawcy zrezygnują z ich oferty.

    Tak "powinna" działać niewidzialna ręka rynku.
    Tylko że NIE DZIAŁA ... większość odbiorców to
    debile więc TVN ma nadal sporą oglądalność.

    Polacy o Niemcach lubią mówić że to głupki.
    Ale głupki takie syfu by nie oglądały i dlatego
    tam TV nadaje w jakości u nas niespotykanej.

    Tomy M.

  • 5. Data: 2010-10-27 17:34:52
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    >
    > Polacy o Niemcach lubią mówić że to głupki.
    > Ale głupki takie syfu by nie oglądały i dlatego
    > tam TV nadaje w jakości u nas niespotykanej.

    TVN z DVB-T dali 16:9 a na sat operatorom Polsatu i C+ hu.a niech barany
    płacą za badziew

    Arek.

  • 6. Data: 2010-10-28 07:59:35
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > TVN z DVB-T dali 16:9 a na sat operatorom Polsatu i C+
    > hu.a niech barany płacą za badziew

    Uważasz że format nadawania jest miernikiem jakości
    telewizji? Jeśli już to telewizora ;-). Mnie osobiście
    zdecydowanie bardziej interesuje treść przekazu, a nie czy
    jest 4:3, 16:9 czy jeszcze inaczej. Choć z racji posiadanego
    TV wolę 16:9 :-)

  • 7. Data: 2010-10-28 08:01:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-28 09:59, Robert_J pisze:
    > Uważasz że format nadawania jest miernikiem jakości telewizji? Jeśli już
    > to telewizora ;-). Mnie osobiście zdecydowanie bardziej interesuje treść
    > przekazu,

    hmmm. to trzeba jakieś 80% programów wykasować ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2010-10-28 08:25:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > hmmm. to trzeba jakieś 80% programów wykasować ;-)

    Jak dla mnie to tak ;-). Tylko wtedy pojawi się problem dla
    tych 80% społeczeństwa, które jest idiotami. Bo to właśnie
    oni oglądają najczęściej te 80% kretyńskich programów :-)).

  • 9. Data: 2010-10-28 08:28:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie to tak ;-).

    Nie tylko dla Ciebie.
    Dla mnie jeszcze więcej.

    Śmiać mi się chce z ludzi jarających się ilością kanałów, albo kanałów HD,
    jeśli w tych kanałch nie ma nic, co warto byłoby obejrzeć.
    Na przykład - miałem (z pewnego przymusu) HBO przez prawie rok, nie wiem czy
    obejrzałem z 10 filmów z niego w tym czasie.
    Szmira ze starociami i tyle.

  • 10. Data: 2010-10-28 08:42:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-28 10:28, Cavallino pisze:
> [...]
    > Na przykład - miałem (z pewnego przymusu) HBO przez prawie rok, nie wiem
    > czy obejrzałem z 10 filmów z niego w tym czasie.

    ooooo, to dużo.
    ja znam hbo prawie od poczatku i nie pamiętam 10- ciu wartościowych
    pozycji

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux