  • Data: 2009-03-09 08:45:13
    Temat: Re: radosna "tfórczość"
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości
    news:gp1hc9$2fe$1@news.dialog.net.pl...

    > bo panie, to trzeba jeszcze umic ;)

    Etam umic.
    Wszystko zalezalo od ustawienia zaplonu i dotarcia motocykla. Mialem kolege,
    ktory sam ustawial zaplon we wszystkich Jawach i Cezetkach na osiedlu. I nie
    bylo problemu.
    Uwierzysz, ze moja Jawa zaladowana dwiema torbami z boku i plecakiem z tylu,
    no i mna utrzymywala 165 km na godzine licznikowe? Przez 35 minut.
    Wiecej sie nie dalo bo jechalem 8 godzine i pozycja na sledzia nie wygladala
    najlepiej na drodze ;)

    pozdrawiam

    --
    BartekGSX6F