  • 1. Data: 2002-03-15 18:09:17
    Temat: radiowy internet
    Od: "Maciej" <i...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Mam pytanie na temat internetu radiowego. Otóż interesuje mnie na jakiej
    zasadzie działa i jak sie sprawuje (wady i zalety). U mojego kolegi maja
    podobno zakładac i ma byc szybko i tanio (400 zł instalacja i 49 zł co
    miesiac). Jeżeli ktos cos wie, ma i chce sie podzielic informacja bardzo
    prosze o kontakt. Mój e-mail to i...@g...pl. Z góry dziękuje i
    pozdrawiam.

    Maciej

  • 2. Data: 2002-03-15 22:43:59
    Temat: Re: radiowy internet
    Od: "Saulo" <d...@w...pl>

    "Maciej" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zasadzie działa i jak sie sprawuje (wady i zalety). U mojego kolegi maja
    > podobno zakładac i ma byc szybko i tanio (400 zł instalacja i 49 zł co
    [cut]

    A jaka firma będzie zakładać?

    S.

  • 3. Data: 2002-03-15 22:44:01
    Od: "Kerin" <k...@d...net>

> [...]
    > podobno zakładac i ma byc szybko i tanio (400 zł instalacja i 49 zł co
    > miesiac). Jeżeli ktos cos wie, ma i chce sie podzielic informacja bardzo

    mozna wiedziec jaka to firma oferuje? Bo brzmi tanio.. a jaka predkosc?
    bo tele.2 ma drogo :(

    Radiowy innet sie ok, sprawuje sie dobrz. Male opoznienia i nawet pogoda nie
    przeskadza (chyba ze sztorm ze piorunami)

    pozdrowienia,

  • 4. Data: 2002-03-17 18:45:14
    Od: "^Gnom^" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podobno zakładac i ma byc szybko i tanio (400 zł instalacja i 49 zł co
    > miesiac). Jeżeli ktos cos wie, ma i chce sie podzielic informacja bardzo

    Bardzo mi sie podoba sformulowanie "szybko i tanio". Ja jeszcze w zyciu
    takiej ofery nie widzialem no chyba, ze gdzies za daleka woda...

    A swoja droga musisz sie dowiedziec w jaki sposob podlaczaja,
    najprawdopodobniej antena kierunkowa ( niewielkie odchylenia anteny i poczty
    nawet nie sciagniesz, nie mowiac juz o innych przeszkadzajkach jak warunki
    atmosferyczne czy listki na drzewach). Dowiedzialbym sie tez jaka jest
    minimalna predkosc jaka gwarantuje firma... Jesli masz wybor kablowka albo
    radiowka to bierz kablowke.

    ^Gnom^

  • 5. Data: 2002-03-27 14:30:38
    Od: "Piotr Bryja - filo.pl" <p...@f...pl>

    Korzystam z Tele2 binzes 64 i jestem zadowolony. Rzeczywiście bez względu na
    pogodę działa. Ale mają rzeczywiście drogo ;-(( Kto oferuje taniej?

    --

    Z pozdrowieniami
    Piotr Bryja