    From: "ArG" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: radiodostep w Bydgoszczy
    Date: Wed, 22 May 2002 17:44:42 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Zeus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:acfl7r$cgv$2@news.onet.pl...

    > Byc moze, haczyk tkwi w pytaniu na jakich danych opieraly sie te
    > badania ? Albo mamy rozne pojecie LMDS. Jestem przekonany, ze sprzet
    > w pasmie 3,5 GHz doskonale spelnilby swoje zadanie w takim terenie,
    > a inwestycje w niego zwrocilyby sie po kilku latach. Piszac o LMDS
    > myslalem jednak o urzadzeniach z zakresu 26, 28 GHz.

    Chodzi tu właśnie o pasmo 26, 28 GHz.
    Wydaje mi się, że lokalizacja Formusa była niezbyt fortunna (o ile się nie
    mylę to budynek BRE Banku na Starym Mieście) - a Bydgoszcz to miasto
    "wąskie" za to rozciąga się na około 20 km. No i ta pradolina Brdy. Jest w
    Bydgoszczy idealna lokalizacja na bazówkę dla systemu LMDS - maszt nowej
    siedziby telewizji (na górze i widać całe miasto z masztu).

    > A w Formusie dopiero po pojawieniu sie klopotow finansowych podjeto
    > decyzje o zamknieciu projektu Bydgoszcz :( jakies 2 tygodnie po
    > zestawieniu lacza E3 Warszawa - Bydgoszcz :((
    Z tego co wiem to wstępnie kilku klientów było.

    W każdym razie jest w Bydgoszczy nisza rynkowa i ten provider, który wejdzie
    pierwszy z radiówką - to prawdopodobnie dużo zyska.

    Pozdr.
    Arek.