  • Data: 2002-05-19 20:36:05
    Temat: Re: radiodostęp w Bydgoszczy
    Od: "ArG" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3ce61cfb_3@news.vogel.pl...
    > Ja myślę, że nie masz za co przepraszać.
    > Doszło do paradoksalnej sytuacji, gdy "frajerzy" oferujący dostęp po
    liniach
    > dzierżawionych od kilku miesięcy stoją w miejscu, zaś jak grzyby po
    deszczu
    > wyrastają firmy oferujące dostęp po 2.4GHz na osiedlach, które świetnie
    > prosperują.
    To fakt - w Bydgoszczy dajmy na to - na pytanie u możliwość dzirżawy łącza
    providerzy odpowiadają: tak ale tylko z Elnetem (a ten ma okablowaną tylko
    część miasta) - wtedy jedyną alternatywą jest 2,4 Ghz (choć to nielegalne).
    Druga sprawą jest to, że jeżeli ktoś nieświadomy zapłaci za łącze na
    ,4Ghz - to moze nieźle kasy stracić jak URT się obudzi.
    Według mnie w tej sytuacji takie firmy jak Pro-Futuro, mają duże pole do
    popisu, tylko czy będą chciały zainwestować skoro mamy recesję?

    Pozdr.
    Arek